Toon posts:

[laptop] Asus L3800C

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een Asus L3800c laptop aan te schaffen, alleen één probleem: Veel (goedkope) computerzaken zijn de komende 2 weken gesloten! Weet iemand een computerzaak die deze laptop verkoopt en op voorraad heeft? Ik heb al in de pricewatch gekeken, meeste bedrijven zijn gesloten (of hebben 'm niet meer op voorraad)...

Groeten,
Jeroen.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46

talin

ES-MA

als de pricewatch al weinig biedt moet je het denk ik hier hebben van mensen die zelf betrokken zijn bij of in een pc zaak .

en als je hem echt wilt hebben moet je het toch kunnen opbrengen om 2 weken te wachten .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt. Maar opzich is de pricewatch ook niet volledig (of alle producten van een winkel zijn niet opgenomen of een winkel staat er gewoon niet in).

Verwijderd

Ga gewoon bij een winkel langs...?
Inderdaad, de meeste winkels zijn 1 of 2 weken dicht, maar als je nu die bestelling plaatst heb je wel het voordeel dat je hem METEEN na die 1e of 2e week hebt :)

Ik heb ook vorige week een 80gb-er besteld, moet ook 1 á 2 weken wachten, nja, boeien, gewoon even geduld hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan dicht.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Topic had nooit geopend moeten worden...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.