[Win2k] hd overzetten in ander systeem, geen tobo en muis *

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 09:24
dit is mijn probleem, ik heb uit een oude pc een harde schijf gehaald en die wil ik in een nieuw systeem zetten zonder windows opnieuw te installeren. dus ik doe de harde schijf aan de nieuwe pc hij start ook op alleen werken het toestenbord en de muis niet. moet ik op het oude systeem iets installeren of de harde schijf met windows klaar maken of iets dergelijks ?? zodat het daarna wel werkt ??

mijn dank is groot als ik dit probleem opgelost heb !!!!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Laatste stap van het 3-stappenplan, welk OS hebben we het over. In Windows Operated Systems zien we dat graag al in je topictitel ;).

Is het PS-2 of USB? Werken ze voordat windows wordt opgestart wel? Wat heb je zelf al geprobeerd?

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 09:24
het is win2000 prof, en gewoon ps2 tobo en muis. en usb geprobeerd maar werkt ook niet

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titel fixed, zie Compubiter.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Kun je tijdens het booten wel het toetsenbord gebruiken? Kun je in veilige modus komen om de systeemeigenschappen te bekijken?

| Specs Aurora24 | My music |

Verwijderd

Ik ben sowieso geen voorstander van harddisks uit PC's te halen, om die vervolgens weer in andere PC's te plaatsen. Dan krijg je dus problemen zoals deze. Wat is de reden dat je geen clean install uitvoert? Ik denk (weet haast wel zeker) dat met een clean install al je problemen opgelost zijn. Of je keyboard en muis zijn ineens kapot, maar dat lijkt me wel enorm toevallig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 19:00 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 18:59:
Ik ben sowieso geen voorstander van harddisks uit PC's te halen, om die vervolgens weer in andere PC's te plaatsen. Dan krijg je dus problemen zoals deze. Wat is de reden dat je geen clean install uitvoert? Ik denk (weet haast wel zeker) dat met een clean install al je problemen opgelost zijn. Of je keyboard en muis zijn ineens kapot, maar dat lijkt me wel enorm toevallig :)
Nieuw mobo = nieuwe drivers dus Windows is nu helemaal doorgedraaid hij weet nu gewoon niet meer wat wat is :P Opnieuw installeren is het Motto :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1