[Printer] HP 840C, lampjes blijven knipperen!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Mijn HP 840C is een beetje de weg kwijt heb ik het idee van. Bij het aanzetten gaan de drie lampjes omstebeurd knipperen en de rollen gaan draaien tegelijkertijd met het bewegen van de inktpatronenhouder. Dit betekend volgens mij normaal gesproken dat hij zijn 'nulpunt' aan het zoeken is.

Echter valt de printer hierna uit en vervolgens gaat deze weer aan en herhaald het ritueel weer. Dit oneindig achter elkaar.

Al aantal search gedaan en gevonden dat je doormiddel van de aan ingedrukt te houden en 4 keer op de resume te drukken je hem weer kan resetten of iets dergelijks, maar dat wil die dus ook niet.

Kan deze printer worden afgeschreven of is dit nog te verhelpen, iemand een idee?

Verwijderd

weet je zeker of de inkrpatronen er wel goed inzitten en of ze op de juiste plek zitten? Misschien is dit wat , want wat jij nu hebt heb ik nog nooit gehad. :)

• beatle
ja deze zitten er goed in, zelfs nog andere van een kennis erin geprobeerd :|

dat kan het probleem dan dus niet zijn, iemand nog suggesties :?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:19
Lichtjes geven normaalgezien een errorcode aan.
Als je het ziet zitten, kan je eens door de HP-site ploeteren op zoek naar de betekenis ervan.

• beatle
Ok, ben wer iets wijzer, ahum...

Volgens de help-sectie van HP heeft mijn printer inderhoud nodig. Maarjah, voor een printer van deze leeftijd is dat het denk ik niet meer waard.

Dus als ik geen oplosing heb voor vanavond neem ik afscheid van mijn oude trouwe vriend :'(

Verwijderd

ik denk dat de voeding het begeven heeft, iedere keer als er meer stroom wordt getrokken stot hij in en dan gaar ie weer aan omdat er dan even geen stroom wordt getrokken

• beatle
Mmmz, zou kunnen... Maar hij is inmiddels opgegeven, was toch eigenlijk wel weer aan een nieuwe toe, maar het is altijd zonde als iets wat goed werkt het begeeft, thnx in ieder geval allen ;)
Pagina: 1