Wij organiseren lanparty's en daarvoor gebruiken we als hoofd switch een 128 poorts switch van het merk Zenith. Nou zou hij eigenlijk managable moeten zijn maar het probleem is dat er nergens drivers/manuals meer voor te vinden zijn. Ik vermoed dat de firma Zenith gestopt is met het maken van switches en dergelijke. Ik heb al op google gezocht en driverguide en dergelijke ook. Ook in de search is er niets over te vinden (nee, ook niet met omega
)
Dus ik vroeg me af of iemand hier me niet kan helpen aan in ieder geval iets van info over dit apparaat. Ik ben echt al heel lang opzoek en ik heb de faq ook al doorgelezen maar mocht er toch iemand het topic om een reden op slot willen gooien geef dan in ieder geval een fatsoenlijke reden
.
Alvast bedankt
.
Dus ik vroeg me af of iemand hier me niet kan helpen aan in ieder geval iets van info over dit apparaat. Ik ben echt al heel lang opzoek en ik heb de faq ook al doorgelezen maar mocht er toch iemand het topic om een reden op slot willen gooien geef dan in ieder geval een fatsoenlijke reden
Alvast bedankt