[switch]zenith switch niks voor te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Wij organiseren lanparty's en daarvoor gebruiken we als hoofd switch een 128 poorts switch van het merk Zenith. Nou zou hij eigenlijk managable moeten zijn maar het probleem is dat er nergens drivers/manuals meer voor te vinden zijn. Ik vermoed dat de firma Zenith gestopt is met het maken van switches en dergelijke. Ik heb al op google gezocht en driverguide en dergelijke ook. Ook in de search is er niets over te vinden (nee, ook niet met omega :) )

Dus ik vroeg me af of iemand hier me niet kan helpen aan in ieder geval iets van info over dit apparaat. Ik ben echt al heel lang opzoek en ik heb de faq ook al doorgelezen maar mocht er toch iemand het topic om een reden op slot willen gooien geef dan in ieder geval een fatsoenlijke reden :) .

Alvast bedankt :) .

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

En kan je ook het exacte typenummer opgeven, maakt het voor ons weer wat makkelijker.

• Freek
CyberJ schreef op 23 December 2002 @ 12:19:
En kan je ook het exacte typenummer opgeven, maakt het voor ons weer wat makkelijker.
Er staat verder geen type nummer op de voorkant dus we zullen hem ff uit de patch kast moeten schroeven. En dat is pas aan het einde van de dag dan :) . Dus ik zal het straks wel ff posten.

Verwijderd

tja je zou kunnen kijken op driverguide heb even gekeken maar je moet hiervoor toch het type nummer voor hebben. er staan daar echter wel drivers voor dat betrefende merk

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zenith is bull en dat hoort weer bij nec als ik het goed heb

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Freek
Ja er staat inderdaad wel wat op driverguide maar dat is meer voor het wat oudere zenith spul zoals monitors en modems enzo :(

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 11:23

DaMinD

Leeg

Dankje Thacow dat je voor mij deze topic hebt gestart.

Ik heb even gezocht en hier heb ik de type nummers:

Het is een module based switch met de volgende componeten:

LSE 404s (10mbits 4 poorten)
LFE 4004 (100mbits 4 poorten)
EE-ETP8 (10mbits 8 poorten) (Die zitten er meerdere in)
LE 180xt (10mbits 12 poorten) (die zitten er twee in)

En de module zelf (op de voeding dan) heet EE-C36

Ik zou zeer blij zijn als iemand hier wat meer mee kan.

• Freek
Ik kick het maar weer ff omhoog.

Ook op de site van Nec en van Bull kan ik helemaal niks vinden over deze switch :(
De modules die erin zitten zijn hierboven gepost dus mischien dat iemand daar iets mee kan :?
Pagina: 1