• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb via de inkoop actie van een poos terug de gp powerbank smart gekocht, perfect dingetje alleen is er nu een pobleem. Gister wou ik ik batterijen in opladen zie ik ineens dat er op een van de contactjes enorm veel opgedroogd spul zit! iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit op te ruimen/schoon te maken is?

- Heb er geen verkeerde batterijen in gehad
- Schakelaar van NiCd/NiMh stond goed
- Alle batterijen zijn nog intact

Vond het bijzonder vreemd eigenlijk....

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.koster1/smart.gif)

-

Verwijderd

Dan heeft er zeker een battery gelekt en dat zuur tast je contact lipjes aan!! :'(

• xonide
Dat is juist het vreemde, op geen enkele batterij is daar iets van te zien!, elke batterij is nog goed werkt goed enz.. geen troep erop

-

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mja, dat komt van een batterij af, dat heb ik ook in me walkman, die zit ook onder dat spul. Het ziet er iig niet lekker uit

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Check/mail anders ff op http://www.gppowerbank.nl/index.html

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:04

Rico

Wie dit leest is gek....

Gewoon schoonmaken...en het liefst zo snel mogelijk want door dat zuur verroesten die lipjes...
En het moet van een batterij komen. Kan haast niet anders

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Aidix

Geluidspietlut

Varta batterijen opgeladen?? :)
Ik heb 8 varta batterijen gehad, zowel NiCD als (paar jaar later) NiMH en ze lekken allemaal en gaan snel stuk, pestdingen.

Verwijderd

Aidix schreef op 23 December 2002 @ 19:21:
Varta batterijen opgeladen?? :)
Ik heb 8 varta batterijen gehad, zowel NiCD als (paar jaar later) NiMH en ze lekken allemaal en gaan snel stuk, pestdingen.
Met mijn nicd van Varta hetzelfde gedonder, maar tijdje terug had ik zo'n doosje met 10 alkaline batterijen van Varta. Goed tot 3-2004 en die rotdingen waren na een paar maanden al hevig in het lekken in het kartonnen doosje!

Verwijderd

Heb je met autoaccu's ook, de pluspool is helemaal geoxideerd door een reactie die de batterij geeft

• xonide
Met wat zou ik het goed schoon kunnen maken? zat zelf te denken aan pure alcohol op een wattenstaafje.. maar ik betwijfel of ik alles eraf krijg dan....

-

Pagina: 1