Toetsenbord hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Mijn toetsenbord hapert de laatste tijd steeds vaker. soms gewone toetsen, maar ook heel vaak mijn spatiebalk, shift of enter toets.
soms helpt het om de toets harder aan te slaan, maar soms lukt het ook echt niet.

is mijn toetsenbord aan zijn einde gekomen? of heeft iemand een goede suggestie?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07

talin

ES-MA

kijk eens wat er in je sytray allemaal draait ( ctrl alt del 1 X ) kan zijn dat het aardig vol zit .

anders ff in de pricewatch kijken voor een nieuw ramplankje .

laatst gehad met een user waar alles echt heel langzaam ging , bleek dat de stekker van de scanner eruit lag en de pc dus bleef zoeken naar die scanner .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
schoef hem open en maak hem is goed schoon.

dan kan je direct je toetsjes in het water leggen, zodat je vieze vingervlekken er af gaan >:)
er zitten vaak van die plastic/rubber dingetjes onder je toetsen. Als die op zijn end zijn is je TB eigenlijk op

ik had met mijn TB dat de 'w' toets kapot was (ik speelde teveel HL/CS/UT/UT2k3/MOHAA/BF1942) en toen heb ik dat rubbertje omgewisselt met die van me scroll lock (die gebruik ik toch niet)

This message was sent on 100% recyclable electrons.