Als ik een map met veel word documenten wil openen over het netwerk tussen 2 windows 2000 pro machines is dit zeer traag. Als ik dit tussen 2 ME machine's doe is dit wel snel
Alle tips welcom
Alle tips welcom
tips waarvoor?Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 11:47:
Als ik een map met veel word documenten wil openen over het netwerk tussen 2 windows 2000 pro machines is dit zeer traag. Als ik dit tussen 2 ME machine's doe is dit wel snel
Alle tips welcom
1
| XCOPY \\sourcePC\share\path\*.* /s |
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
wat is hier het nut van? de snelheid blijft echt gelijk hoorBrahiewahiewa schreef op 23 December 2002 @ 11:52:
Kopiëren vanaf een command prompt:code:
1 XCOPY \\sourcePC\share\path\*.* /s
[ Voor 21% gewijzigd door DaVaRiOuS op 23-12-2002 13:38 ]
Ja, nee, ik ging er van uit dat het kopiëren langzaam zou gaan, maar bij nader inzien lijkt het enkel om het openen van de map te gaan. 't Zal wel dat issue met het zoeken naar "Scheduled Tasks" zijn; dat kun je uitzetten door een registry key te verwijderen. Staat als tip op bijna alle Win2000 en XP sites.Erkens schreef op 23 December 2002 @ 11:57:
[...]
wat is hier het nut van? de snelheid blijft echt gelijk hoor
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Net wat ik wou gaan zeggenBrahiewahiewa schreef op 23 december 2002 @ 19:01:
[...]
Ja, nee, ik ging er van uit dat het kopiëren langzaam zou gaan, maar bij nader inzien lijkt het enkel om het openen van de map te gaan. 't Zal wel dat issue met het zoeken naar "Scheduled Tasks" zijn; dat kun je uitzetten door een registry key te verwijderen. Staat als tip op bijna alle Win2000 en XP sites.