Toon posts:

Help Needed - Retire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om meer dan 7 email adressen samen te voegen tot 1???
want alle members van de clan www.deathstrike.nl (reclame ;) ) willen op hetzelfde adres flushen voor wat hogere stats! (rc5@deathstrike.nl)

maar net nu de belangrijkste, degeen met ongeveer 200000 units erbij gaat komen, krijgt die de foutmelding dat het max aantal adressen er naar toe is geretired!

Is er een trucje om dat te omzeilen ???
een nieuw adres maken en daar allemaal naar toe gaan ???? als hij dan maar als eerst gaat ..?? of....???

thanks iig

Verwijderd

Nee Mav

je gaat geen eerste worden ;)

Je gaat toch weg bij je baas, dan verlies je een hoop PCsssss, zit je straks helemaal zonder CPU power ;)

greest

Verwijderd

Topicstarter
integendeel naamgenoot :)
ik ga een nieuwe bron aanboren! (met heel wat meer snelle pc's als deze crap hier!)
en deze cpu cicles gaan niet verloren... zo vaak schonen ze niet op hier!

Verwijderd

Hmm

das waar maar ik ken de systeembeheerder dus dan zet ik ze wel op mijn naam :)

grapje

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Je kan retiren op een email adres dat al is geriterd...

kan wel zijn dat het in een andere volgorde moet, maar waarom zou je het niet proberen?

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

Topicstarter
Zou wel netjes zijn ja dat je de sysbeheerder kent he... tis je collega >:)

Verwijderd

Topicstarter
omdat als het mislukt ik niet terug kan... en ik zowiezo alle clients moet gaan veranderen naar dat nieuwe adres toe...

Verwijderd

Zo zie je maar weer : Een schizofreen is nooit alleen :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Ik meen ooit gehoord te hebben dat je maar een bep. aantal adressen kan retiren ivm. evt. fraude. Het beste kun je ff een mailtje naar distributed sturen met een korte uitleg, en dan wordt er vast wel wat geregeld :)

[removed]

Pagina: 1