• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-02 20:57
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/13339.jpg

die ben ik van plan te kopen, ik wil gewoon een filmpjes maken, van ongeveer 10-40 seconden. ik wil vuurwerk gaan filmen, is dit een geschikte cam ervoor?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18

Nakebod

Nope.

Meer specs zou handig zijn, weet niet eens wel type enzo.
En tis een trust, heb ik het nooit zo op..

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die cam wordt vast wel besproken op speciale (p)review sites van digicams en videocams. Kzou zeggen, probeer bij Google eens iets te zoeken.

Wat specs zou nu geen kwaad kunnen. Het type nummer kan je nu net niet lezen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

3.3MP met 8m ingebouwd geheugen. ik geloofde iets van 1,5 inch lcd schermpje (die swak is) werkt op 2 batterijen (penlite)

meer bedoeld als dikke webcam

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Kimberly
Digitale videocamera voor het opnemen van video's met geluid voor gebruik van Internet en e-mail
3,5 cm kleuren LCD-venster voor rechtstreekse beeldzoeker, bekijken van video's en foto's en menufuncties
4 in 1-functionaliteit: digitale video met geluidscamera, fotocamera, geluidsrecorder en webcam
Inclusief 8 MB intern geheugen en extra 32 MB Compact Flash-geheugenkaart
Onbeperkte videotijd, audio en onbeperkt aantal foto's dankzij uit te breiden CF-geheugen
7,5 minuten video-opnametijd met bijgeleverde 32MB geheugenkaart
Digitale fotocamera met hoge cameraresolutie van 2 Megapixels

http://www.trust.nl/products/productpics.htm?artnr=13339

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Gisteren in handen gehad, vriend van me kreeg hem cadeau bij een i-mode abonnement.
Komt enigszins gammel over, heeft 8 mb intern + 32 mb CF erbij geleverd.
3,3 megapixel lijkt me redelijk vaag voor zo'n klein en gammel apparaatje, magoed, wat kost ie?

Oerbrood!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Buiten met wat daglicht werkt hij redelijk goed (heb hem zelf een week of zo ... kopen?).

Foto's ook bij daglicht redelijk goed.

Conclusie bij schemer begint de ellende en als webcam moet ik spotlights op mezelf richten om anderen iets te laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.xxdierencentrale.nl/Pages/Test/PCDV0001.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xxdierencentrale.nl/Pages/Test/PCDV0010.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Guardian Angel op 25-12-2002 20:20 ]

ARME AOW’er

• Kimberly
GuardianAngel schreef op 23 december 2002 @ 12:06:
Buiten met wat daglicht werkt hij redelijk goed (heb hem zelf een week of zo ... kopen?).

Foto's ook bij daglicht redelijk goed.

Conclusie bij schemer begint de ellende en als webcam moet ik spotlights op mezelf richten om anderen iets te laten zien.
Wat koste die?

En wat is de video kwalitijd, dat is eigelijk het belangerijkste.. :)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 21:44

Smarron

The bend

Maakten die Trust dingen niet gebruik van een soort bedrog wat betreft die 3,3MP ? Ik las het hier pas ergens. Dat het in theorie lijkt alsof je een x-aantal pixels hebt, maar in de praktijk dit juist niet zo was ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Deorgere schreef op 23 december 2002 @ 12:17:
[...]

Wat koste die?

En wat is de video kwalitijd, dat is eigelijk het belangerijkste.. :)
Videokwaliteit zo'n beetje hetzelfde als de foto's, niet echt slecht voor zo'n erg kleine camera.

Kost momenteel euro 239 volgens de pricewatch op Tweakers.

Je hebt mail

[ Voor 47% gewijzigd door Guardian Angel op 23-12-2002 12:39 ]

ARME AOW’er

• Kimberly
edit

[ Voor 105% gewijzigd door Kimberly op 23-12-2002 19:33 ]

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vuurwerk filmen is sowieso al erg lastig in het donker en alles. Heb het ook eens geprobrobeerd op scheveningen maar was niet super mooi geworden. Met zo;n low budget ding zal het al helemaal niet fantastisch worden dan.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Kimberly
Ik denk idd, dat ik dan wel een veel duurdere moet hebben.. Of een echte videocamera? :)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Deorgere schreef op 23 December 2002 @ 19:34:
Ik denk idd, dat ik dan wel een veel duurdere moet hebben.. Of een echte videocamera? :)
Zelfs met mijn videocamera heb ik moeite met nachtelijke buitenopnames.

ARME AOW’er

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 10:53
Als je het alleen maar gaat gebruiken voor vuurwerk opnemen kan je zolang toch vast wel ergens een camera lenen? Ik bedoel.. je gaat toch geen camera kopen voor 1 gelegenheid? Hebben ze daar geen huurshops oid voor?

Verwijderd

Als je het alleen maar gaat gebruiken voor vuurwerk opnemen kan je zolang toch vast wel ergens een camera lenen? Ik bedoel.. je gaat toch geen camera kopen voor 1 gelegenheid? Hebben ze daar geen huurshops oid voor?
Ik denk als je eenmaal zo'n cam hebt dat je hem toch wel meer gaat gebruiken ;)

Verwijderd

Je kan dan oowk gewoon een wegwerpding kopen ... ;)

Verwijderd

nee... sucky sucky.... gewoon fatsoendelijke logitech pro kopen..... is beter dan dat of een sony digicam maar dan betaal je voor een fatsoendelijke ook al rap 600 euro
Pagina: 1