Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Dit staat op de plek waar je de 4in1 zip naartoe hebt uitgepakt (bv. "C:\Temp\via424\WIN9X"). Voor nt4 is het een .sys en voor 2k is ie er niet.
Nope, dat was de eerste plaats waar ik keek.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Huh dat ding staat toch in de \Win9x dir van de VIA drivers ?? Ik kan je het emailen, maar ik raad je aan om efkens de drivers opnieuw bij Via te downloaden.
Denk.. dat er wat mis is gegaan...
Denk.. dat er wat mis is gegaan...
Als je hem ff wil mailen graag!!
Mail maar ff naar gerbentiele@zonnet.nl de mailserver van ooms ligt weer eens plat!
Mail maar ff naar gerbentiele@zonnet.nl de mailserver van ooms ligt weer eens plat!
Graag ook effe maieln naar Pesticide@shrimpwars.be
vroeger ontbrak er ook nog een andere .cat file mor die is nu download baaar op de abit kt7 faq mor die viadsk. cat ontbreekt dus wel nog steeds in de 1.25a leaked release die ik heb geinstaleerd
Oh ja ik heb me microsnot busmaster drivers door via s vervangen Goed idee of niet ?
vroeger ontbrak er ook nog een andere .cat file mor die is nu download baaar op de abit kt7 faq mor die viadsk. cat ontbreekt dus wel nog steeds in de 1.25a leaked release die ik heb geinstaleerd
Oh ja ik heb me microsnot busmaster drivers door via s vervangen Goed idee of niet ?
Verwijderd
Ik heb de 1.25 versie niet, die is toch nog beta
. K'heb alleen de 1.24
Zit daar dus misschien het probleem....
Zit daar dus misschien het probleem....
je bedoelt viagart.cat (bekend probleem als je de 14.25a driver installed)
kun je hier downen:
www.viahardware.com
kun je hier downen:
www.viahardware.com
Nog bedankt voor het mailen van de file!! Het werkt nu prima!!
Hmpf, tijdens overklokken van mijn processor was opeens alles weg van mijn eerste partitie.
Inclusief mailtje met VIADSK.CAT file.
Zou je zo aardig willen zijn hem nogmaals te mailen?
ThanX,
<font color="#df040f">* DeathKnight</font>
Inclusief mailtje met VIADSK.CAT file.
Zou je zo aardig willen zijn hem nogmaals te mailen?
ThanX,
<font color="#df040f">* DeathKnight</font>
Pagina: 1