deze wil ik dus zsm gaan aanschaffen icm een enermax voedinkje.. alleen weet ik nog t merk nog type en kan dus niet zoeken..
iemand hier die me kan helpen..
meteen ook vraag naar ervaringen met deze case (iemand hier zalm toch wel al hebben?)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 11:08 . Reden: link gefixt ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 11:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door David op 23-12-2002 14:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
DiMension schreef op 23 December 2002 @ 14:46:
[knip]
Het fatsoeneren is hier ongeveer 2 minuten werk. Er zit een bigtower-voeding in dus een voeding met wat minder kabels zal nog wel beter ogen. Rounded kabeltjes erin en klaar is Kees.
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 14:48:
ah jij hebt nog een oude versie, met de fan bovenop. die je moet loshalen om de psu erin te krijgen, en de brakke PCI backside....
[ Voor 39% gewijzigd door David op 23-12-2002 14:52 ]
Verwijderd
nee hoor als je een beetje had opgelet wist je dat er fouten in deze kast zaten....DiMension schreef op 23 December 2002 @ 14:50:
[...]
Daarom deze foto maar niet verwerkt in de review
Ik zal eens kijken of ik er iets anders in kan bouwen dat er _wel_ uitziet
[...]
Oude versie?? Dit model is vers uit Taiwan komen overvliegen. Beetje raar...
[ Voor 20% gewijzigd door David op 23-12-2002 15:16 ]
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:29:
DiMension (hmmz... van die computerzaak in rotterdam?) *vaste klant daar*
waar heb jij die case gekocht en voor welke prijs..
Verwijderd
mischien rounded kabels en kabelmesh om je voedingkabels, dat is het stukke netter.DiMension schreef op 23 december 2002 @ 14:50:
Daarom deze foto maar niet verwerkt in de review
Ik zal eens kijken of ik er iets anders in kan bouwen dat er _wel_ uitziet
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:32:
[...]
mischien rounded kabels en kabelmesh om je voedingkabels, dat is het stukke netter.
[/offtopic]
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:29:
dezelfde vraag meteen aan ModKid over die groenige case
waarom ik m wil?? te lui om een nieuwe case te modden en me HDD's passen niet meer in me aopen miditower (zelfs al met mecano me hddbay uitgebreid)
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Die Clear-Dream kast heb ik van SamCheer.com gekregen ter recensie... een standaard doorzichtige, niet een groene.Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:29:
dezelfde vraag meteen aan ModKid overt die groenige case
waarom ik m wil?? te lui om een nieuwe case te modden en me HDD's passen niet meer in me aopen miditower (zelfs al met mecano me hddbay uitgebreid)
je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
En hoe heet die toko dan precies???BrammeS schreef op 23 December 2002 @ 20:13:
De computertoko waar ik werk heeft vorige week net 5 van die dingen besteld. Ik ben benieuwd of ze gaan lopen. en of er een beetje mee te bouwen is.!
yep it's me
Ja leuke kast alleen is het een at kast en geen atx zit niet eens een reset knop bijgeleverd.-W0kk3L- schreef op 31 December 2002 @ 18:40:
Voor degenen die in de buurt van Ermelo wonen. Bij Matrix staat er eentje op de plank, uitgestald....altijd leuk om ffies te kijken, lijkt me
yep it's me
Verwijderd
Verwijderd
praat is ff normaal manVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 13:55:
ijk vind als je een pc doorzigtig maakt dat dat heel leelek is ik hep ook
iets leeluks op me pc zitten das nie leuk dat is me cdrom speeler nouw dat is zilver en me cd rom speeler is wit dus wel een beetje leeluk maar ik vin dooorzichtig echt nie mooi maar andere kunne dat wel mooi vinden ierdereen zijnijgenkuus
Verwijderd
En wat is de prijs daar? (niet dat ik naar Den Helder ga, maar deze kast vind ik erg mooi)Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 14:24:
Die PlexiCase staat in de winkel bij ons in Den Helder (MFL)
Verwijderd
ik verplaats mijn pc vaak (ga vaak naar LAN's) kan dat met deze case of is het een afrader ??Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 15:12:
Ik heb deze kast ook...de standaardfans vervangen door blue led fans en een 480 trueblue psu erin gestopt. (inderdaad ja...die fan moest eraf...past allemaal maar net).
Dat plexiglas waar je pci sloten inzitten had wel iets steviger mogen zijn. Dat is erg riskant om die stukjes eruit te snijden/ drukken.
Voor de rest een leuk ding. Je hebt heel snel iets aparts in huis.
Verwijderd
Ding is van plexiglas maar loeizwaar...ik zou er niet mee op de bonnevooi gaan.Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 15:52:
[...]
ik verplaats mijn pc vaak (ga vaak naar LAN's) kan dat met deze case of is het een afrader ??
Kan niet stoppen met ontploffen!
[calc]tja hijs 10 jaar hè dan kennen ze nog niet normaal praten/schrijven[/calc]
[ Voor 27% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 04-01-2003 12:18 ]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Happy-Amd_Freak schreef op 04 januari 2003 @ 12:16:
[...]
[calc]tja hijs 10 jaar hè dan kennen ze nog niet normaal praten/schrijven[/calc]
Verder is het wel een strakke plexicasemaar het lijkt wel alsof ie geel is van binnen ofzo maar dat zal wel niet zo zijn. En de PWR button is ook niet echt mooi
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 13:55:
ijk vind als je een pc doorzigtig maakt dat dat heel leelek is ik hep ook
iets leeluks op me pc zitten das nie leuk dat is me cdrom speeler nouw dat is zilver en me cd rom speeler is wit dus wel een beetje leeluk maar ik vin dooorzichtig echt nie mooi maar andere kunne dat wel mooi vinden ierdereen zijnijgenkuus
#StopBurningStuff
je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
Verwijderd
www.<spam>.nl
Deze kast is nogal vingervlek gevoelig. Als je er met je poten aan zit moet je eerst weer poetsen. En daar wordt je niet vrolijk van. Ik had hem bijvoorbeeld een keer net dicht geschroeft toen ik ineens een aantal vingerafdrukken onder in de kast zag. grrrr openschroeven geblazen dus......ik verplaats mijn pc vaak (ga vaak naar LAN's) kan dat met deze case of is het een afrader ??
[ Voor 45% gewijzigd door AcouSE op 18-02-2003 08:59 . Reden: Spam not allowed ]
Advanced sheep-counting strategies
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq