if broken it is, fix it you should
[google=canon lide 20 scanner]
Tweede link
Tweede link
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik begrijp je niet
Verwijderd
USB 2 is backwards compatible zonder dat dit ten koste gaat van andere "echte" 2.0 apperatuur. Als je het dus niet weet, plug hem in een 2.0 poort.
Je vraagt of die op USB2 werkt, op die tweede link @ Google staat dat hij daarmee werkt met backwards comaptibility naar 1.1elgringo schreef op 23 December 2002 @ 10:07:
ik begrijp je niet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik wil weten of hij bij mij op usb2 werkt want ik heb het vermoeden dat hij dat niet doetTraag schreef op 23 December 2002 @ 10:08:
[...]
Je vraagt of die op USB2 werkt, op die tweede link @ Google staat dat hij daarmee werkt met backwards comaptibility naar 1.1
edit: het gaat trouwens om een a7v8x (met kt400, 6 usb poorten, waarvan 4 usb 2, volgens de manual)
[ Voor 14% gewijzigd door elgringo op 23-12-2002 10:12 ]
maar hoe kan ik dat aan mijn pc zien, praktijk dus. de feitjes weet ik wel, (daarom open ik dit topic ook, duh.....)fish schreef op 23 December 2002 @ 11:20:
er staat toch duidelijk dit
Interface: USB 2.0 Full Speed (USB 1.1 equivalent)beide dus
Verwijderd
kan je niet zomaar zien. Wat laatst ook in de computer!totaal stond:
low speed USB2=1.5mbit/s,
full speed USB2 =12Mbit/s
high speed USB2 = 480Mbit/s
betje verneukeratief, en jouw usb2 scanner werkt dus ook maar met 12Mbit/s (oftewel op USB1.1 snelheid), zie USB1.1-equivalent dus..
low speed USB2=1.5mbit/s,
full speed USB2 =12Mbit/s
high speed USB2 = 480Mbit/s
betje verneukeratief, en jouw usb2 scanner werkt dus ook maar met 12Mbit/s (oftewel op USB1.1 snelheid), zie USB1.1-equivalent dus..
Pagina: 1