Studerende koeien.

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Gisteren een lokaaltje met P3-500's afgelopen tijdens de les.
Met een floppie.
Infecteerde 15 PC's. Hebben denk ik paar uurtjes gedraait.
En vandaag, wat denk je? 2,552!!!! http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=225782
Normaal met 1 of 2 pc's op school tussen den 100 en 250.
Gaat lekker zo. Vandaag misschien nog meer.
Kan je nagaan als het in de ghost komt te staan voor +/- 250 pc's......

Maar ja domme netwerkbeheerders hiero!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Jep, gestoorde systeembeheerders hebben ze hier in enschede ook. Je mag niet eens rc5 draaien op de 70 Sparcstations die toch de hele dag voor jan doedel aan staan. :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

Bij mij op school staan er (in totaal)zo'n 1500 PC's (die van de leraren niet megerekend).

Hiervan heeft team #koffie er zo'n 250 werken, en op mijn gebouw staan er 700 niets te doen. De systeembeheerder is bang dat de systemen langzamer zullen worden. (Gelul dus)
Daarbij draait er een of andere virusscanner uit '86 die elke keer dat je opstart de hele C-disk gaat controleren (duurt ongeveer 40minuten), als die scanner draait ben je ongeveer 40% van je vermogen kwijt. Als dit nu eens zou veranderen, dan gingen we pas echt knallen.

Plezier

P.S. Kan je op een HP Indigo ook blokjes draaien?

Bericht hierboven

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Als dat een processor is met 32 bits(adresbus) dan is er vast wel een client voor.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Noem je ze bv. verkenner /explore vllen ze ook niet op.

Grutte Pier fansels

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Nah, noem het dan iets wat niet opvalt/nooit wordt gebruikt, maar TOCH wel bekend is. :)

Start je explorer/verkenner op, krijg je een koe voor je neus? Dan wordt-ie SNEL afgesloten. :'(

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik installeer de koetjes gewoon in de windows/system sub dir. Daar kijkt een niet-ICT student toch niet. Verder staat hij als service geinstalleerd, compleet onzichtbaar.
Pagina: 1