"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Jep, gestoorde systeembeheerders hebben ze hier in enschede ook. Je mag niet eens rc5 draaien op de 70 Sparcstations die toch de hele dag voor jan doedel aan staan.
Bij mij op school staan er (in totaal)zo'n 1500 PC's (die van de leraren niet megerekend).
Hiervan heeft team #koffie er zo'n 250 werken, en op mijn gebouw staan er 700 niets te doen. De systeembeheerder is bang dat de systemen langzamer zullen worden. (Gelul dus)
Daarbij draait er een of andere virusscanner uit '86 die elke keer dat je opstart de hele C-disk gaat controleren (duurt ongeveer 40minuten), als die scanner draait ben je ongeveer 40% van je vermogen kwijt. Als dit nu eens zou veranderen, dan gingen we pas echt knallen.
Plezier
P.S. Kan je op een HP Indigo ook blokjes draaien?
Hiervan heeft team #koffie er zo'n 250 werken, en op mijn gebouw staan er 700 niets te doen. De systeembeheerder is bang dat de systemen langzamer zullen worden. (Gelul dus)
Daarbij draait er een of andere virusscanner uit '86 die elke keer dat je opstart de hele C-disk gaat controleren (duurt ongeveer 40minuten), als die scanner draait ben je ongeveer 40% van je vermogen kwijt. Als dit nu eens zou veranderen, dan gingen we pas echt knallen.
Plezier
P.S. Kan je op een HP Indigo ook blokjes draaien?
Bericht hierboven
Als dat een processor is met 32 bits(adresbus) dan is er vast wel een client voor.
Noem je ze bv. verkenner /explore vllen ze ook niet op.
Grutte Pier fansels
Nah, noem het dan iets wat niet opvalt/nooit wordt gebruikt, maar TOCH wel bekend is. 
Start je explorer/verkenner op, krijg je een koe voor je neus? Dan wordt-ie SNEL afgesloten.
Start je explorer/verkenner op, krijg je een koe voor je neus? Dan wordt-ie SNEL afgesloten.
Ik installeer de koetjes gewoon in de windows/system sub dir. Daar kijkt een niet-ICT student toch niet. Verder staat hij als service geinstalleerd, compleet onzichtbaar.
Pagina: 1