Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Dit kun je checken door op je bureaublad rechts te klikken, eigenschappen te kiezen, naar het tabblad Instellingen te gaan (resolutie desktop). Klik daarna op de knop Geavanceerd, en daar het tabblad Beeldscherm te bekijken (refreshrate). Check daarna de settings van Splinter Cell betreft resolutie (en refreshrate als die erbij staat).
Ga eens naar de site van de fabrikant van je videokaart en monitor, voor je videokaart de laatste drivers halen, en kijk ook voor je monitor of er drivers zijn. In de monitor drivers staat precies welke resolutie/resfreshrate combinaties je monitor aankan. Misschien dat de laatste drivers voor je moederbord (chipset) kunnen helpen.
Lees ook Strenger modbeleid in SPV! - post je specs zoals moederbord, videokaart, welk merk en type beeldscherm, welke videokaart drivers.
Een out-of-range melding van je monitor betekent inderdaad dat de resolutie/refreshrate combinatie teveel is voor de monitor, en dat hij geen beeld meer geeft (op die melding na) om je beeldbuis te beschermen, je monitor kan er ernstig beschadigd van raken.
Ik heb net ook m'n resolutie omlaaggeschroefd, maar dat helpt niet
En je kan nix instellen in splinter cell..is geen setup voor (tenminste, buiten het spel he)
EDIT:
Als ik alt-enter doe, zie ik ut wel?? en als ik dan weer naar full screen ga, weer fout!
[ Voor 46% gewijzigd door Boy op 23-12-2002 13:25 ]
geforce 4 mx 440
ECS K7S5A mobo
DVD 16/40
Lite-on brander 40/12x48
frequentie omlaaggeschroefd naar 75 hrz, helpt ook niet...
Al eens geprobeert om je resolutie lager te zetten, bijvoorbeeld naar 1024x768?
ik ben nu maar aan het spelen in zo'n windowsscherm (niet fullscreen dus). Dat werkt redelijk..
[ Voor 51% gewijzigd door Boy op 23-12-2002 14:13 ]
gf4 ti4200 128 mb
LG TFT
reso : 1024x768 @ 32 bit (60hz)
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Desktop resolutie en frequentie lijkt me niet zo belangrijk... je kan ook nog in de .ini de renderer veranderen in OpenGL, zou niet mogen uitmaken, maar je weet maar nooit.
voor meer info van de .ini settings zou je even moeten zoeken naar ut2003 topics...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 20:29 ]
Wat ik ook probeer, alles uit, alles op laag... hij blijft raar doen. Ik kan bijvoorbeeld ook alleen nightvision bekijken maar geen thermal/heat vision. Dan knalt hij weer terug naar mijn desktop.
Mijn specs:
AMD athlon 1500+
512 mb DDR
Geforce 2 GTS
detonator 41.09
soundblaster 5.1 player
Gygabyte 7VTXE
zou het misschien aan de VIA-drivers kunnen liggen ?
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
dat is et forum voor de problemen die er zijn met de demo kijk daar is rond