Brander: Op HCC kopen of thuis in de aanbieding?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Het gaat om de Sony CRX-140E (8*4*32*), die kan ik nu in de aanbieding kopen voor 449,- met garantie dichtbij, of zal ik m kopen op de HCC Dagen, met garantie waarschijnlijk ver weg.
En hoeveel zou het e.v.t. uitmaken(qua prijsverschil)?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Weet je zeker dat je niet wat meer uitgeeft en dan een plextor koopt?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

lekker thuis. voor die paar centen hoef je het niet te doen. Als je idd probs heb t met dat ding kan je gewoon naar die lui toe gaan anders moet je het weer opsturen.

Verwijderd

Koop je brander op zondag bij een internet shop, vraag een bonnetje, en je hebt een lage prijs en garantie.
Gewoon een retail plextor kopen, 8x4x32, en je hebt zelfs onsite garantie van een jaar.
Plextor = goed = geen hp
Hp = sony = troep

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik had ook zo'n sony, was er na 2 maanden erg on tevreden over en heb hem terug gestuurd. Ik maakte regelmatig coasters. Nu heb ik sinds 3 dagen een plextor 12/10/32A en nog geen coasters tot nu toe :).

Echt een perfecte brander die Plextor. als ik jouw was kocht ik direct een plextor met burn-proof, misschien kun je die op de HCC kopen. Garantie wordt namelijk helmaal door Plextor verzorgd.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hp = sony = troep[/quote]Verklaar je nader, ik heb op dit moment met de sony8*4*32 gok ik zo'n 250 cd's gefikt en er tot nu toe 1tje verneukt maar dat was dan ook een MMore ;) 1op250 mmhh toch niet gek voor een writer die hier altijd door het slijk wordt gehaald. Hij doet data en audio prima, en kan ook nogeens in Raw mode schrijven.

Verwijderd

En begrijp me niet verkeerd. Plexors zullen perfecte fikkers zijn, alleen waarom moet al het andere dan ineens troep zijn.

Verwijderd

Oh nog iets ik sta nu op het punt mijn tb900 en abitkt7 te bestellen bij computer9000. Of zou ik beter op de HCC dagen kunnen wachten?

Dalen de prijzen dan trouwens ook bij de pricewatch?

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Ik heb pas 2x een antwoord gehad waarom ik vroeg.
Ik koop een Sony, dat staat voor mij vast, maar ik wou weten, waar ik m beter kan kopen thuis in de aanbieding of op de HCC Dagen.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik denk dat je thuis beter af bent. Je kan hem op de HCC misschien wel goedkoper vinden, maar dan moet je nog vervoer, entree en dat soort zooi betalen, en idd je garantie is verder weg. Dus koop hem maar 'thuis'...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

OP DE HCC DAGEN kun je hem kopen wanneer je hem bij een winkel koopt die je kent en die op de hcc dagen staat...maakt het veel goedkoper..

Verwijderd

Tja, als je toch een Sony koopt, dan maar zo dicht mogelijk bij voor de garantie. Zul je namelijk best wel nodig gaan hebben.

Ik heb in een computerwinkel gewerkt en van alle Sony's die we verkocht hebben, is 65% defect terug gekomen.....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hp = sony = troep[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 03:05 schreef funksngrooves het volgende:
Verklaar je nader, ik heb op dit moment met de sony8*4*32 gok ik zo'n 250 cd's gefikt en er tot nu toe 1tje verneukt maar dat was dan ook een MMore ;) 1op250 mmhh toch niet gek voor een writer die hier altijd door het slijk wordt gehaald. Hij doet data en audio prima, en kan ook nogeens in Raw mode schrijven.[/quote]Hp gebruikt loopwerken van de marktleider, Philips dus

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:04
Mediamarkt, 388 incl BTW (de Sony 140X) 8x4x32

Hop,hop,hop!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 10:09

Opa

Nu Multifocaal!

Sony staat nu in de pricewatch voor 435. Een paar van de winkels in de pricewatch zullen tijdens de HCC dagen ook lagere prijzen hanteren in hun winkel. Ik denk dat je over twee weken wel goed onder die prijs zit.
Overigens testte www.chip.de onlangs een massieve hoeveelheid branders. Beste 8x4x32 was de Yamaha. Maar als je ff die twee weekjes wacht kan je misschien wel voor een 10x of 12x gaan voor een paar tientjes meer.

Dus...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1