Toon posts:

[UTP] UTP wantcontactdoos?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bestaat zoiets dergelijks? ik heb zojuist lopen google'en en de search gebruikt van GOT (die overigens echt belabberd slecht werkt sinds het nieuwe forum).

moi gaat binnenkort verhuizen, kom @zolder met me pc en heb geenzin om een tigmeter(meterkast naar zolder) lange kabel kapot te trekken ofwelke reden dan ook. Dus vandaar dacht ik laat ik eens even zoeken @ het internet naar een soort van wantcontactdoos voor me UTP aansluiting... tot nu toe zonder enig resultaat.

In de tijd dat ik nog ISDN had heb ik ook zoiets dergelijks gekocht alleen voor me ISDN aansluiten, deze is geloof ik alleen 4aarderig doorverbonden.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 14:38

McMiGHtY

- burp -

Kijk is bij de gamma en de bouwmarkten enzo..ze zijn er

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 00:27:
bestaat zoiets dergelijks? ik heb zojuist lopen google'en en de search gebruikt van GOT (die overigens echt belabberd slecht werkt sinds het nieuwe forum).

moi gaat binnenkort verhuizen, kom @zolder met me pc en heb geenzin om een tigmeter(meterkast naar zolder) lange kabel kapot te trekken ofwelke reden dan ook. Dus vandaar dacht ik laat ik eens even zoeken @ het internet naar een soort van wantcontactdoos voor me UTP aansluiting... tot nu toe zonder enig resultaat.

In de tijd dat ik nog ISDN had heb ik ook zoiets dergelijks gekocht alleen voor me ISDN aansluiten, deze is geloof ik alleen 4aarderig doorverbonden.
Elk gerenomeerd merk heeft ze wel zoals Busch-Jaeger

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:13

Reptile209

- gers -

Display Electronics verkoopt ze ook. Ik kan ze nu even niet (meer?) vinden in de online-catalogus, maar ze hadden ze daar een jaar geleden wel.

Zo scherp als een voetbal!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Reptile209 schreef op 23 december 2002 @ 00:41:
Display Electronics verkoopt ze ook. Ik kan ze nu even niet (meer?) vinden in de online-catalogus, maar ze hadden ze daar een jaar geleden wel.
Diverse elektronicazaken verkopen ze... De eenvoudige opbouw-gevallen met 2 aansluitingen kosten zo'n 10 euro

Verwijderd

naar mijn weten is de aansluiting van isdn en utp hetzelfde.
kun je gewoon bij de gamma kopen.
heb je ook in dezelfde uitvoering als stopkontakten en schakelaars.

Verwijderd

www.zerosix.nl, dan links klikken op 'datacom', dan klikken op 'connectors/wandcontactdozen' en als laatste pagina 5 selecteren. Daar staan meerdere types CAT5E wandcontactdozen, zowel inbouw als opbouw.

Reken wel op ca. EUR 17 per contact..

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15
Van BJ:

Afbeeldingslocatie: http://www.busch-jaeger-katalog.de/bjecat2002/pictures/c743805.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.busch-jaeger-katalog.de/bjecat2002/pictures/c534809.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.busch-jaeger-katalog.de/bjecat2002/pictures/c461303.jpg

Zoiets dus, alleen niet verkrijgbaar bij Gamma e.d. :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 00:45:
naar mijn weten is de aansluiting van isdn en utp hetzelfde.
kun je gewoon bij de gamma kopen.
heb je ook in dezelfde uitvoering als stopkontakten en schakelaars.
Dude... De ellende van ISDN is dat die aansluiting 3,4,5,6 gebruikt en utp 1,2,3,6

Je zal dan dus wel een isdn-geval moeten hebben waarbij ALLE 8 groeven zijn voorzien van metalen stripjes en DAT is dus vaak niet het geval.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Westereinder schreef op 23 December 2002 @ 00:57:
Van BJ:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoiets dus, alleen niet verkrijgbaar bij Gamma e.d. :)
* WFvN bedoelt die ja :D
Daarvan heeft hij een hele vracht lopen aansluiten in de nieuwe woning van z'n ouders. telkens 1 van de 2 aansluitingen voor telefoon, de ander voor UTP

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Die dingen zijn dus gewoon bij de gamma te koop :z

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.