Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSM]Ericson R380s behuizing open krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst, misschien dat dit topic in Gadgets thuis hoort, maar het valt d8 ik meer onder modden, vandaar de post in CME.

Sinds vandaag doet het klepje van m'n Ericson R380s het niet meer. Ik vermoed dat een schakelaartje afgebroken of verschoven is. Daarom wil ik het open maken en fixen, maar het probleem is dat ik hem niet open krijg. Iemand enig idee hoe je een R380 open krijgt? Gelieve zonder te breken/hameren/zagen/enz...

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 11:19
hmm kijk eens heel goed, vaak verstoppen ze nog een schroefje onder een sticker. en dan krijg je m idd niet open. sterkte...

Verwijderd

Topicstarter
Heb het hele toestel al 'betast', maar onder stikkers zitten ook geen verstopte schroeven...

Ben bang dat het een of ander klik systeem is, maar waar zitten de klikpunten dan vraag je je af?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Hmm, hier hebben we wel een R320s open gekregen. Heb alleen geen flauw idee meer hoe, volgens mij moest je wel goed aan de zijkanten krikken om hem open te krijgen. Volgens mij zaten er schroefjes aan de achterkant, dus waar je eerst de batterij ervoor moest afhalen.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Denk dat je beter dat ding naar de winkel terug kan brengen, als je'm al niet eens open krijgt... Kans is aanwezig dat je iets verbuigt oid, en vervolgens helemaal naar je garantie kan fluiten :)

Dat is.. als je toch geen garantie meer hebt helpt het vaak gewoon beetje trekken, en op de plaatsen waar'ie het minst meegeeft zit de bevestiging. In die buurt zoeken hielp mij al vaak :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
Rave17 schreef op 23 December 2002 @ 10:45:
Hmm, hier hebben we wel een R320s open gekregen. Heb alleen geen flauw idee meer hoe, volgens mij moest je wel goed aan de zijkanten krikken om hem open te krijgen. Volgens mij zaten er schroefjes aan de achterkant, dus waar je eerst de batterij ervoor moest afhalen.
Dan zit de R380 toch wat anders in elkaar, want daar zitten geen schroefjes onder de accu ;) De behuizing loskrikken heb ik nog niet gedaan omdat dan de behuizing nogal beschadigd raakt.
FragFrog schreef op 24 december 2002 @ 00:05:
Denk dat je beter dat ding naar de winkel terug kan brengen, als je'm al niet eens open krijgt... Kans is aanwezig dat je iets verbuigt oid, en vervolgens helemaal naar je garantie kan fluiten :)
Naar garantie kan ik wel fluiten. Ten eerst issie al ruim 2 jaar oud en ten tweede heb ik ruzie met de verzekering van Belcompanie :r (offtopic, maar koop daar nooit wat.....)

Verwijderd

Is de achter kant net zoals die van de R320s (ijzer lookalike???) ? Zo ja dan moet je eerst de antenne er af halen daarna kun je met een platte schroeve draaier in het gat van de antenne (je ziet wel een klein openningetje tussen de front en het ijzer) waar je wat tussen kunt wrikken (voorzichtig en niet te veel kracht gebruiken) en dit geld ook voor de zijkanten de plastic front zit er gewoon op geklikt.

suc6
(ik heb dit alles op een 320s dummy telefoon uitgeprobeert als je het met beleidt doet lukt et)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:45:
Is de achter kant net zoals die van de R320s (ijzer lookalike???) ? Zo ja dan moet je eerst de antenne er af halen daarna kun je met een platte schroeve draaier in het gat van de antenne (je ziet wel een klein openningetje tussen de front en het ijzer) waar je wat tussen kunt wrikken (voorzichtig en niet te veel kracht gebruiken) en dit geld ook voor de zijkanten de plastic front zit er gewoon op geklikt.

suc6
(ik heb dit alles op een 320s dummy telefoon uitgeprobeert als je het met beleidt doet lukt et)
Dit klinkt als een goede beschijving :) Zeker het proberen waard. Dank je!
Pagina: 1