Ik ben ondertussen vele topics bijlangs gegaan aangaande MSN & ICS aangezien er geen file transfer en camera met voice kan worden uitgevoerd. Telkens wordt er verwezen ( voor portmapping ) naar een site van microsoft hoe ik mijn internet moet delen. Hier heb ik helemaal geen boodschap aan. Ik heb ondertussen mijn internet al gedeeld, nu is alleen even de vraag hoe ik goed met MSN kan werken vanachter ICS. Het hele poortmappen is volgens mij nogal wazig en ik heb nog maar weinig mensen gehoord, die het hebben geflikt om door deze manier het spul wel aan de praat te krijgen. Is hier nou een 'mogelijke' oplossing voor of niet? En zo ja, hoe werkt dat dan exact met die verzetting van poorten?
De enige oplossingen die je volgens mij overal tegenkomt is dat portmapping NIET werkt (althans, niet voor filetransfer). MSN over ICS hoort zover ik weet altijd te werken omdat ICS UPNP ondersteund. Dit gebruikt MSN om dynamisch poorten open te kunnen zetten.
Mensen die het zonder problemen achter een router aan de praat hebben gekregen hebben of een router die het ondersteund of ergens een andere truc gebruikt, want in principe KAN het in het geval van filetransfers anders niet.
Mensen die het zonder problemen achter een router aan de praat hebben gekregen hebben of een router die het ondersteund of ergens een andere truc gebruikt, want in principe KAN het in het geval van filetransfers anders niet.
lekkere houdingVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 00:09:
Ik ben ondertussen vele topics bijlangs gegaan aangaande MSN & ICS aangezien er geen file transfer en camera met voice kan worden uitgevoerd. Telkens wordt er verwezen ( voor portmapping ) naar een site van microsoft hoe ik mijn internet moet delen. Hier heb ik helemaal geen boodschap aan.
Maar heb je ook al: Het Grote Poortmappingsverhaal gechecked?Ik heb ondertussen mijn internet al gedeeld, nu is alleen even de vraag hoe ik goed met MSN kan werken vanachter ICS. Het hele poortmappen is volgens mij nogal wazig en ik heb nog maar weinig mensen gehoord, die het hebben geflikt om door deze manier het spul wel aan de praat te krijgen. Is hier nou een 'mogelijke' oplossing voor of niet? En zo ja, hoe werkt dat dan exact met die verzetting van poorten?
[ Voor 7% gewijzigd door WFvN op 23-12-2002 00:15 ]
Ja, dat is waar ik naar refereerwfvn schreef op 23 december 2002 @ 00:13:
[...]
lekkere houding
[...]
Maar heb je ook al: Het Grote Poortmappingsverhaal gechecked?
Ik heb file sharing met MSN half werkend gekregen op mijn router/switch meestal kan ik wel versturen en ontvangen maar soms niet. (misschien had diegene gewoon zijn windows firewall aan staan)
Zo heb ik het
Trigger = 1863
incomming ports = 6891-6901
Zo heb ik het
Trigger = 1863
incomming ports = 6891-6901
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Ik heb op mijn router gewoon elke msn pc een eigen port gegeven, werkt prima voor bestanden de rest niet.
Je hebt hier nog een topic over: Nieuwste MSN Messenger & ICS
1 topic is genoeg
en zoals je waarschijnlijk vroeger al is gezegd:
MSN vragen moeten in: -=Het grote Msn Messenger topic=-
1 topic is genoeg
en zoals je waarschijnlijk vroeger al is gezegd:
MSN vragen moeten in: -=Het grote Msn Messenger topic=-
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()