geen 3d in win2k

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:14

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb al een paar jaar een Viper550 videoplank (nvidia TNT), die perfect 3d doet onder windows98, maar onder win2k maar niet wil werken (volgens DirectX Diag heb ik geeneens 3d hardware...).
Ik gebruik de nieuwste Detonator drivers, en directX 8.1 (deze versie moet voor een bepaald spel geïstalleerd zijn)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens een stuk oudere drivers, voor een TNT is een 5.xx serie driver vaak wel goed, maar of die er al zijn voor win2k. Als die drivers er niet zijn probeer dan de eerste versie die wel beschikbaar is voor win2k.

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:33

Tsuranim

There is only one

Heb je al geprobeerd SP1 van win2k te installeren?

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54
Probeer deze driver eens http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_28.84 .
Dit is de oudste voor win2000 die ik kon vinden op de site van Nvidea.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op http://guru3d.com hebben ze de 6.62 WHQL voor Windows 2000 en ook de 6.27 non-WHQL voor Windows 2000. Oudere geschikte drivers kan ik niet vinden :)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:14

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
die oude drivers heb ik geprobeerd... dan krijg ik wel in mijn apparaat beheer in veilige modus de Riva TNT als videokaart, maar geen beeld als ik normaal opstart...
Het vage is dat ik onder win98Se gewoon de nieuwste detonator drivers kan gebruiken, maar onder win2k herkent hij dan de riva tnt niet...
Ik gebruik nu de standaard driver van win2k, maar die heeft geen 3d ondersteuning...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1