Toon posts:

bewaren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een stomme vraag maar a lá

Een of andere Belg wil geheugen van me kopen 192mb 100mhz sdram (no-name) voor 350,- (is toch best netjes gedaan he?)

Alleen hij komt op vrijdag en dan ben ik niet thuis. Mijn ouders weten echt geen ene reet van computers (ze weten nog niet eens hoe hij aan moet ;) )
Dus zal ik het geheugen klaar moeten leggen. en verpakken. Waar kan ik dit het beste in doen, want ik wil natuurlijk geen magnetische statische etc troep verpakking.
Ik weet het zelf echt niet.

Verwijderd

Neem een envelop ofzo...maar een beetje tweaker heeft toch wel anto-statische zaakje liggen thuis;)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja gewoon in zo'n anti-statisch zakje waarin ook elke geluidskaart oid wordt verpakt..

Verwijderd

Zo'n statisch zakje en dan in een cd hoesje past net.

Verwijderd

in aluminium folie
:)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Electrostatische zakjes MOET je hebben als je een beetje tweaker bent.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
uuuuhh nee die heb ik niet, wel nog een paar opgereten. ;) waar kun je ze halen en hoeveel kosten ze?

Verwijderd

Het idee van die zakjes is dat ze stroom geleiden.
Sommige bestaan uit een laagje auminium folie met aan bijde kanten een laag plastic.

Hierdoor kan er geen spannings verschil in het materiaal van het zakje veroorzaakt worden, dus ook niet in het zakje zelf.

Aluminium folie werkt ook, maar het is minder stevig.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik dacht dat dat cynisch bedoeld was. Maar alu folie werkt dus ook? Okay dan doe ik wel in Alu en i zo'n envelop met luchtkussentjes

Thanx
Pagina: 1