En ja, ook Zon ADSL Basic wordt duurder.

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kreeg vandaag een brief van Zonnet, ADSL Basic wordt verhoogd met 2 euro per maand aan de Zonnet kant en nou had ik uit vage bron gehoord dat het aan de KPN kant ook nog eens duurder werd in Februari :( :? ... is dat zo ?

Het is nu 52 euro, hoeveel zal het dan zijn in Februari (DAN PAS komt het binnen :'( ) ?

Ik vind het wel jammer, want Zon heeft het erover dat de service op een goed peil gehouden moet worden, maar ze hebben de duurste helpdesk die er is, geen specifiek snellere verbinding en als je een mail stuurt kun je gegarandeert 2 a 3 weken wachten op antwoord.

Beetje jammer imo ;( ......

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Ik heb over de service van zonnet niks te klagen.
maar nu gaat de snelheid omhoog en je kan er meteen voor betalen. Krijg een beetje het gevoel dat ik ongevraagd een duurder pakket door mijn strot geduwd krijg :(

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

Sebje

Makelaartje

voorwaarden wijziging = reden tot opzeggen B)

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
IDD !!! Service via telefoon is wel ok, maar wel beetje duur en overbevolkt :) ...

Maar gaat KPN nou ook nog verhogen? Als het boven de 55 euro uitkomt kunnen ze fijn de pot op. Dat kunnen ze toch niet maken. Ik heb besteld in November en zou toen 50 per maand betalen. Vond ik al ENORM veel. Stel dat het 55 wordt en ik heb twee jaar ADSL, dan boren ze me mooi 120 euro door de strot.

Kan ik echt wel iets leuks van kopen :( ..

De meeste mensen deugen!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

kpn gaat ze niet verhogen hoor. Ik weet niet waar die geruchten vandaan komen, maar alleen de snelheid gaat omhoog, niet de prijzen. Of in elk geval niet in februari (het zal ooit vast wel weer duurder worden, maar niet meer dan inflatie of tot het goed rendabel is ofzo).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Sebje schreef op 22 december 2002 @ 23:53:
voorwaarden wijziging = reden tot opzeggen B)
En dan?
Andere privider nemen (+aansluitkosten) en hopen dat ze daar twee maanden later niet hetzelde geintje uithalen. Ben bang dat je aan de gang kan blijven.

• Gehaktbal
  • Laatst online: 23-07 10:20
dan is een overstap naar bbned stuk sneller gemaakt.. Dan heb je gelijk nog es meer snellere varianten waar je uit kan kiezen.
(als je dan toch besluit over te stappen en opnieuw aansluitkosten moet betalen) )

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

aKra

Intentionally left blank.

Hoop dat KPN zo snel mogelijk hun prijzen omhoog gooit!!!

Ja, serieus!!!

Kunnen we allemaal naar BBned overstappen :+

Intentionally left blank.

• Nefiorim
  • Laatst online: 11-03 07:21
En dan BBned overvol dat dat gigantisch traag gaat.. Hoera.. :)
Ik blijf bij HCCnet over MxStream (heb vooralsnog nog geen andere keus :()

XBO: Michaël#3318

• Fish_Hook
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2019

Fish_Hook

Skatje

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Zon en heb daarom de helpdesk nog nooit gebeld. Natuurlijk wel een beetje vreemd opgekeken toen KPN in eerste instantie toch haar prijs verhoogde: "maar..... maar.... het zou toch 89 gulden blijven?" :'(
Maar ja dat bedrijf lag in puin dus dat was nog wel te verkroppen. Kon Zon vast ook niet zoveel aan doen.

Dat de prijs nu met twee euro (dat is toch ongeveer 4% ?) stijgt bij een snelheid die 50% hoger ligt, daar kan ik eigenlijk ook niet mee zitten. Dat is als je pech hebt een colaatje in de kroeg. :? wie zit daar nou mee???

Ik vond het trouwens iets erg cools hebben toen ik er achter kwam dat Zon Breedband iets langer dan een jaar geleden nog maar iets van 900 abonnees had in heel Nederland. Niks niet massaal! :P

"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.

Verwijderd

aKra schreef op 23 December 2002 @ 01:26:
Kunnen we allemaal naar BBned overstappen :+
Moet BBned wel overal beschikbaar zijn en de aansluitkosten een stukkie omlaag gooien....

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 12:54
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 09:31:
[...]
Moet BBned wel overal beschikbaar zijn en de aansluitkosten een stukkie omlaag gooien....
Ahmm kijk hier eens: Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten (Gratis modem+aansluiten, via BBned)

[ Voor 6% gewijzigd door waslijn op 23-12-2002 10:48 ]

Verwijderd

Waslijn schreef op 23 december 2002 @ 10:48:
[...]
Ahmm kijk hier eens: Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten (Gratis modem+aansluiten, via BBned)
maar de dekking is nog steeds slecht(er)

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 22:49

neanderthaler

Are friends electric?

marzzman schreef op 22 December 2002 @ 23:43:
Ik kreeg vandaag een brief van Zonnet, ADSL Basic wordt verhoogd met 2 euro per maand aan de Zonnet kant en nou had ik uit vage bron gehoord dat het aan de KPN kant ook nog eens duurder werd in Februari :( :? ... is dat zo ?

Het is nu 52 euro, hoeveel zal het dan zijn in Februari (DAN PAS komt het binnen :'( ) ?

Ik vind het wel jammer, want Zon heeft het erover dat de service op een goed peil gehouden moet worden, maar ze hebben de duurste helpdesk die er is, geen specifiek snellere verbinding en als je een mail stuurt kun je gegarandeert 2 a 3 weken wachten op antwoord.

Beetje jammer imo ;( ......
Is die webmail van Zonnet nog steeds zo onbetrouwbaar?

Ben half jaar geleden maar overgestapt op Lycosmail omdat er iedere keer gesodemieter was met e-mail ontvangst...

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
marzzman schreef op 22 december 2002 @ 23:55:
IDD !!! Service via telefoon is wel ok, maar wel beetje duur en overbevolkt :) ...

Maar gaat KPN nou ook nog verhogen? Als het boven de 55 euro uitkomt kunnen ze fijn de pot op. Dat kunnen ze toch niet maken. Ik heb besteld in November en zou toen 50 per maand betalen. Vond ik al ENORM veel. Stel dat het 55 wordt en ik heb twee jaar ADSL, dan boren ze me mooi 120 euro door de strot.

Kan ik echt wel iets leuks van kopen :( ..
Dan zet je toch je 56k modem er weer in :/
Wij betalen 55 euro per maand en dan kunnen we 120 uur internetten (per maand) met 5kb/sec :/
Dus..... ben blij dat je ADSL hebt....

Verwijderd

planet heef dit geintje ook al geflikt. maar ja ik heb niks te klagen nu al 1 jaar een super strake verbinding. en een goedkope bereikbare helpdesk. en een goed web pop3 mail.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
neanderthaler schreef op 23 december 2002 @ 12:32:
[...]

Is die webmail van Zonnet nog steeds zo onbetrouwbaar?
Redelijk. Mijn email was eerst ook van zonnet en die lag er ook zeker 4 keer per week uit... Ben blij dat ik nu een tnet pop3 ding heb, die ligt er alleen uit als iemand zo gek is om trueserver/tnet te dossen (of de server vastloopt) :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1