[POLL] De GoT's SP Game awards 2002

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
GoT's Spielerij, laat u horen.

Het einde van het jaar is in zicht, het was weer een jaar vol veelbelovende games.
De beste PC Game van 2002 en Beste online FPS kunnen worden gekozen. Met dank aan de heren uit #spielerij @ irc.tweakers.net voor hun feedback :)
Als je favo game er niet tussenzit, er konden maar 8 games gekozen worden, jammer. :)

/me Het is de bedoeling dat iedereen zijn mening argumenteert!

Poll: De GoT-SP Award, beste game 2002
Battlefield 1942
Elder Scrolls 3: Morrowind
Grand Theft Auto 3
Hitman 2
Medal of Honor: Alied Assault
Neverwinter Nights
Unreal Tournament 2003
Warcraft 3
Grrr, mijn favo zit er niet bij - reply

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6763&var=.png

Poll: Beste online FPS* 2002
Battlefield 1942
Counter-Strike
Medal of Honor
Quake 3: Arena
Return to castle Wolfenstein
Soldier of Fortune 2
Unreal Tournament
Unreal Tournament 2003

* FPS = First Person Shooter

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6762&var=.png

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen.
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 22-12-2002 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Grrr, mijn favo zit er niet bij - Urbanterror 2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warcraft 3 moet ook bij mp staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Bij beiden Battlefield 1942 :)

Al speel ik online liever Day of Defeat

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
FMS schreef op 22 december 2002 @ 23:28:
Grrr, mijn favo zit er niet bij - Urbanterror 2.6
Ah, Quake 3 mod, hmjah er zijn heel veel mods voor Quake en vooral voor UT, die kunnen we niet allemaal in de poll doen, sorry :/
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 23:28:
warcraft 3 moet ook bij mp staan ;)
Warcraft 3 = geen first person shooter.

[ Voor 25% gewijzigd door Novah op 22-12-2002 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freebee666
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

UT2K3 en Q3A :P :D

8)7

Powered by ProBNC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
* The Will votes for Warcraft 3

Waat?! The Will stemt niet voor Neverwinter Nights, maar hij houdt toch van RPG's? Ja dat klopt, maar ik vond Neverwinter Nights eerlijk gezegd een enorme teleurstelling. Had er stukken meer van verwacht.

Warcraft 3 heb ik enorm veel lol mee gehad op LAN's, de gehele LAN (3 dagen) ongeveer niks anders gespeeld. Geweldig. Hoe lang ik het ook speel, het blijft leuk :)

Voor beste online FPS heb ik niet gestemd, aangezien ik eigenlijk nooit FPS'en speel, en als ik ze speel is dat meestal offline.

Overigens zou ik graag zien dat iedereen die vote, ook even verteld waarom hij voor dat spel kiest, dan blijft het namelijk interessant :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
Grrr, mijn favo zit er niet bij

Need For Speed Hot Pursuit 2 >:)

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, mp is fps, sorry vor mijn domme opmerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 23:36:
ah, mp is fps, sorry vor mijn domme opmerking :)
Jah ik heb de balle verstand van MMORPG's en in #spielerij kon niemand me helpen voor een best MMORPG award. :)

Enige die ik echt ken zijn Diablo 2 en uuuh hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mohaa en ut2003

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
favo online fps: Serious Sam 2.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Breepee schreef op 22 December 2002 @ 23:44:
favo online fps: Serious Sam 2.
Keiharde beukgame, gewoon hakken, ziet er nog mooi uit ook, jammer dat die niet in de poll kon (max 8 games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr..... Alpha Centauri. Zelfs in het jaar des Heeren 2002 nog het beste spel ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Beste game: Medal of Honor: Allied Assault.
Wat een klasse spel is dat zeg! :9~ Echt abosulte top, prima verhaal (alhoewel dat gewoon WOII is uiteraard), heel erg gave missie's, ook zeer verschillend al die missie's. En de lengte was zeker itt toppers zoals Max Payne prima te pruimen.

Beste FPS 2002: Counterstrike.
Hmmz ik weet niet of 1 spel daar ooit aan zal kunnen tippen. Het speelt gewoon ze lekker, de graphics zijn niet top, maar echt MEER dan voldoende, vooral met 4xAA en 8xAF en dan nog constant 75FPS of hoger is gewoon een genot om iedere dag weer mee te maken!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij is dit:

BESTE GAME: HITMAN II
Deel 1 kon ik nog niet maar ik begon met deel II. Een sterk verhaal, een zeer goede game play en meerdere mogelijkheden om een level te halen.

BESTE FPS MP: Return To Castle Wolfenstein
Nog steeds de beste voor mij. De mogelijk heid van verschillende eigenschappen. Een zeer goede levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste SP Game: Medal of Honor: Allied Assault

Geweldige singleplayer ervaring! Vooral het Omaha Beach level! Hulde! _/-\o_

Beste FPS: Jedi Knight 2

Lang niet zo populair als de echte grote shooters als UT, maar toch heb ik (vooral in MP) veel plezier aan deze prachtige game beleefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:01
GTA3 als beste game.. waarom? het heeft mij tot vice city uitkwam absoluut het langste beziggehouden.... echt revolutionair.. hét topspel van 2002 als je het mij vraagt :)

en bij het online gebeuren blijft voor mij CS bovenaan staan, ook al speel ik het niet meer :)
ik heb er in het verleden zoveel uren aan besteet.. voor mij absoluut de topper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Helemaal vergeten, wat ik heb gevote:

Beste game: Battlefield 1942
Die game is zooo vet, vliegen, tanks, jeeps, schepen, onderzeeers. Het zit er alllemaal in. Je kan gewoon WWII naspelen met 64 man. Het coole ervan is het samenwerken, met 4 man een schip beheren, ene stuurt, ander is gunman, ander schiet met artelerie enz enz..

Best online FPS: Counter-Strike
Hmjah... valt niet veel over te zeggen, gewoon veruit de beste online game die er is, geinale combinatie van strategie, reactiesnelheid, slimheid, realiteit en natuurlijk keiharde actie maken deze game onverslaanbaar voor de komende jaren.... tenzij Counter-Strike II daar eenstokje voor zet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Beste game, MOH:AA, heb ik veel gegamed, mooi verhaal, goede gfx, best realistisch, kijk erg uit naar moh:fl

Online: UT2k3 toch wel, lekker fragge is altijd kewl, hoewel RF (Niet in lijst dus) ook zwaar 0wnage is qua online gamen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

favo game zit er niet bij: MAFiA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beiden voor bf1942 gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battlefield en battlefield :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 09:32 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Battlefield: Orgineelste fps van het jaar, puur door de verschillende voertuigen.

online: no vote, omdat ik amper online speel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Unreal Tournament 1 uiteraard. Ik speel het spel al meer dan 2 jaar online, er zijn weinig spellen die dat voor elkaar gekregen hebben! (eigenlijk geen dus ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sponge op 23-12-2002 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Eigenlijk heel simpel voor mij. Jedi knight II de beste single player game omdat ik daar simpelweg de meeste plezier van hem gehad. Leuke levels, uitdagend, mooi, star wars :) . MP heb ik het meeste plezier gehad van Medal of honor. Dit heb ik vaak gespeeld online, speel het nu helaas niet meer, maar ik heb er zeker veel fun mee gehad :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Battlefield 1942 & Counter-Strike.

Battlefield is een geweldig spel, een spel met veel mod-mogelijkheden en lekkere gameplay + teamwork (Als je de goede servers weet te vinden ;)). Counter-Strike is nog steeds een goed MP Spel. Gewoon, omdat het zo is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
beste game van 2002 :?
eerlijk gezegd geen idee, het waren er zo veel
toppers als UT2003, BF1942 en Hitman 2
allemaal schitterende spellen op een heel verschillende manier

beste FPS?
dat is en blijft CS
het is gewoon een supervet spel dat gewoon heerlijk speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrowind mijn eerste RPG en sindsdien ben ik RPG fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33
Mohaa & UT 2003 :P Ik speel Ut2003 nooit online, maarja, op een 56k modem gaat dat ook niet... via lan = het >:) :9 :P :D

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Bij de beste game van 2002 heb ik gestemd op het spel waar ik het meeste van verwacht en dat is Neverwinter Nights. Ik heb geen van die spellen gespeeld door mijn computer (:().
En bij online FPS heb ik op Counter-Strike gestemd, omdat ik daar gewoon de meeste lol mee heb gehad :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Beste PC Game vind ik Neverwinter Nights, niet zo zeer omdat het zoon goed spel is maar omdat de rest eigenlijk gewoon barslecht was (imho). Alleen Nwn En UT2k3 waren goed dus heb ik UT2k3 gekozen bij beste FTP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 13:22
Beste SP game: MAFIA, maar die zit er niet bij, zo heb ik dan ook gestemd :)

Goed concept met zowel actie binnen als buiten de auto's, zeer fraaie 3D-omgeving. Engine had iets sneller gekund, maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Kun je die poll niet in 2en splitsen? Wel vreemd dat Mafia en Age of Mythology er niet instaan en zoiets als Morrowind wel :?
Trouwens, voor de race, sim en sportliefhebbers is er al helemaal niks te kiezen. Mijn favo game is dan ook F1-2002, vooral vanwege de vele mods en add-on dingen.

Online nog steeds CS, hoewel die sinds 1.5 wel flink slechter is geworden

[ Voor 9% gewijzigd door kNarf_ op 23-12-2002 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
zeg ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar waarom staat er bij beste FPS CS bij? en unreal tournament?

die zijn niet echt van 2002

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage en slechte poll, verkeerde games uitgekozen, zo te zien niet bepaald objectief en te veel van hetzelfde genre's.
----
Voor mij wordt het heel moeilijk ik heb dit jaar teveel games in handen gehad, maar ik moet zeggen dat ik heel moeilijk een game kan aanwijzen die het was..

Ik kies ze per genre:

RPG:
- Morrowind, super veel vrijheid, zelf het spel verloop bepalen, een echte RPG game zoals het RPG genre bedoeld is, geweldige graphics en goede gameplay..
Dungeon siege was ook heel goed, vooral het party systeem, maar was net iets te makkelijk en gaf je minder het gevoel een rol te spelen en haald het niveau van Morrowind niet..

Shooter:
- Mafia: Third Person action shooter in een geweldige 'mob' sfeer. Aardige graphics gecombineerd met een ijzersterke verhaallijn en sumblieme sfeer, zeer verassend...
- Medal of Honor: Zeer realistische fps game, waarin de 2e wereldoorlog op zeker mate goed wordt nagebootst, hier en daar wat schoonheids foutjes, maar heel mooi gemaakt, en ook hier weer een mooie sfeer, met als hoogte punt omaha (exacte naam even vergeten) beach [level].

Strategy:
- Age of Mythology, een terechte winnaar, naar mijn mening.. Een verbetering ten opzichte van Age of Empires alhoewel het natuurlijk geen vervolg daarvan is, maar even ter vergelijking. Een geweldige gameplay, veel opties veel nuttige upgrades, groot arsenaal aan verschillende units, god powers, helden en myth units die sterker zijn de de gewone eenheden, mythology is op het oog een zwaar thema voor een game, maar dat was in deze uitvoering geenzins het geval, een geweldige Engine inclusief mooi weergegeven cutscene's en naadloze overgangen naar realtime. En het sterkste van allemaal is dan nog de multiplayer, vooral het LAN gedeelte.
- Medieval: total war stukken minder, maar zeker wel het vermelden waard, het is een goede game die RTS met TBS op een geweldige manier combineerd, vooral het RTS tactische gedeelte is voor de echte fanaten zeer leuk om te spelen, het komt er bij dit spel niet alleen op aan om het grootste en sterkste leger te hebben, het gaat allemaal om de strategie.. Mindere graphics maar ok dat moet op de koop toe genomen worden.

Race:
- Beam Breakers Voor vele hoogstwaarschijnlijk niet bepaald bekend, maar desondanks een geweldige race game, niet realistisch maar dat maakt niet uit, want dit is een futuriscthe race game, verschillende hoogstes vliegen en bijzondere vrijheid voor een racegame gecombineerd met mooie graphics.

-------------------------------------
Er zijn nog veel meer games die dit jaar zeker de moeite waard waren om te spelen, maar dat zal ik jullie besparen. Het was een mooi game jaar met veel goede games in verschillende genre's

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Beste spel is MoH: Allied Assault. En de beste online FPS is nog steeds Counter Strike. UT2003 is wel vet, alleen nog niet de beste. Te veel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
BasieP schreef op 23 december 2002 @ 11:28:
zeg ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar waarom staat er bij beste FPS CS bij? en unreal tournament?

Maar wel het meest gespeeld :) En CS heeft in 2002 (helaas) nog de 1.5 patch gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS:

Is en blijft in mijn ogen het beste spel _/-\o_ , het is gewoon het meest realisitische wat er op het moment op de markt is. En ze blijven met dit spel updaten, dus het blijft een uitdaging. Hoewel we wel te lang moeten wachten op 1.6... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

GTA3, vrijheid blijheid :)

Ow en voor FPS zou ik America's Army Operations kiezen. Het heeft een aantal briljante levels, en als er goed wordt samengespeeld is het helemaal geweldig. Daarnaast is het gratis :)

[ Voor 79% gewijzigd door handige_harrie op 23-12-2002 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Ik stem niet, er zijn geen spellen uitgekomen die er echt tussenuit springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 11:35:
CS:

Is en blijft in mijn ogen het beste spel _/-\o_ , het is gewoon het meest realisitische wat er op het moment op de markt is. En ze blijven met dit spel updaten, dus het blijft een uitdaging. Hoewel we wel te lang moeten wachten op 1.6... :(
Goh ik neem aan dat je dit jaar niet meer als CS gespeeld hebt, want het is zeker niet meer het realistische spel op de markt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra schreef op 23 December 2002 @ 11:39:
Ik stem niet, er zijn geen spellen uitgekomen die er echt tussenuit springen.
Een blanco stem dus... bedankt voor het stemmen en tot ziens. 8)

Ik geef je verder groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 11:51:
[...]

Een blanco stem dus... bedankt voor het stemmen en tot ziens. 8)

Ik geef je verder groot gelijk.
Die optie staat er niet bij :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik wil best stemmen alleen kan ik zo niet stemmen.
Niet echt een goede poll, daarom hou ik me verder maar stil :X

jbalk > wat was er nou gezegt? Je mening beargumenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 11:35:
CS:

realistisch MY ASS!!! maar kewl is het wel ja... maar voor realisme ga ik tog echt naar Ghost Recon...

(UT 2k3 en CS gestemd trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Beste spel van 2002: UT1 stond er niet tussen dus heb niet gestemd *D

Beste FPS online: UT1 uiteraard. Argumentie? Eh.. het blijft gewoon ontzettend cool.

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 1942 natuurlijk allebei . Een beetje realisme met een vleugje humor (weet niet of dat de bedoeling was), echt geweldig :D

Is gewoon precies wat ik mooi vind, veel voertuigen kunnen besturen grote openluchtmaps en up to 64 players (zal ik ongetwijfeld in de toekomst weleens spelen met zoveel spelers, moek eerst een betere proc. en videokaart hebben :+) en de servers moeten dan ook wat sneller zijn :P

Medal of Honor heb ik ook veel gespeelt maar dat veranderde toen battlefield uitkwam ;) en die snelle shooters zoals quake of ut houd ik helemaal niet van, daar moet je zo intensief mee bezig zijn (wil je wat kills maken) dat het niet meer leuk is. Hou er niet zo van als ik binnen 1 sec. dood ben en niet weet waar de kogel vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everquest the planes of power , het is dan wel een expansion op een bestaande game maar ik vind hem toch de moeite waard om hem te nomineren omdat het spel blijft boeien na al die jaren en dat er gewoon ongeveer om het jaar een nieuwe expansion uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Beste spel: GTA3
Waarom? Alhoewel het spel helaas te zwaar voor mijn PC was, zie ik dit echt als het hoogtepunt van dit jaar op het gebied van games.. Die vrijheid is gewoon enorm vergeleken andere games. Het al enorm leuk om gewoon in die stad rond te lopen/rijden zonder de game te volgen. Was je daar op uitgekeken, kun je de missie spelen en heb je na een tijdje er weer een nieuw gebied bij waar je weer de buurt mee onveilig kan maken :+
Echt.. geweldig :)

Beste MP-FPS: UT2003
Nou heb ik nooit BattleField 1942 gespeeld, alhoewel ik hem hier al maanden heb liggen :X
Het valt me op dat CounterStrike bovenaan staat.. Ik heb hem de laatste weken verschillende keren gespeelt, en kan me er totaal niks bij voorstellen dat dat sneue spelletje zo populair is. Winnen gaat het best door te campen, wat daar gewoon mag. En als je gewoon naar de tegenstander loopt ben je direct dood.. en dan ook nog bijna de hele tijd in dezelfde maps.. :O

Ik heb dus gestemt op UT2003, aangezien het gewoon een erg leuk spel is, en ook nog eens goede grapics. Ik zat te twijvelen of ik op UT of UT2003 zou stemmen, maar heb toch 2003 gedaan omdat ik waarschijnlijk zelf toch UT1 speel wegens het aantal fps, en ik daar nog wel wat beter in ben :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 11:49:
[...]

Goh ik neem aan dat je dit jaar niet meer als CS gespeeld hebt, want het is zeker niet meer het realistische spel op de markt..
Als je iets zegt onderbouw het dan! 8)7
Noem jij dan een beter voorbeeld...
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 12:05:
[...]

realistisch MY ASS!!! maar kewl is het wel ja... maar voor realisme ga ik tog echt naar Ghost Recon...

(UT 2k3 en CS gestemd trouwens)
Ghost recon? Neuh! Niet mijn smaak... Hoewel het er wel mooi uitziet.
DataBeest schreef op 23 December 2002 @ 12:39:
Beste MP-FPS: UT2003
Winnen gaat het best door te campen, wat daar gewoon mag. En als je gewoon naar de tegenstander loopt ben je direct dood.. en dan ook nog bijna de hele tijd in dezelfde maps.. :O
Ik weet niet waar jij het heb gespeeld, maar wat je zegt is nogal onzin. Als je naar je tegenstander toe loopt moet je ook wel weer zo snugger zijn om te weten dat ze nooit alleen zijn. En campen wordt niet al te vaak gedaan er zijn er natuurlijk altijd die het doen, maar die worden daarvoor (op de betere servers) voor gestraft (kick/zelfs ban). Ik loop vaak genoeg rechtstreeks naar de tegenstander en haal hiermee genoeg kills en overleef het ook vaak genoeg. Het spel moet je denk ik gewoon liggen denk ik... En dezelfde maps??? Er is genoeg keus, alleen hebben sommige admins van servers een bepaalde voorkeur. Moet je gewoon beter zoeken...

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest schreef op 23 december 2002 @ 12:39:
Winnen gaat het best door te campen, wat daar gewoon mag. En als je gewoon naar de tegenstander loopt ben je direct dood..
Goh, dat is inderdaad zeer sneu. Stel je voor, een spel dat een beetje dicht bij de realiteit komt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 12:45:
Als je iets zegt onderbouw het dan! 8)7
Noem jij dan een beter voorbeeld smartass...
America's Army: Operations
Ghost Recon
MoHaa
Operation Flashpoint
laatste Delta Force (weet ff niet welke)

Je zou zelfs Hitman2 realistischer kunnen noemen, maar das niet echt een vergelijkbaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
Beste spel: Morrowind
Waarom? Superieure graphics, revolutionaire gameplay ( first person RPG ).
Beste FPS: UT
Tja, zelfs UT2k3 kan deze niet verslaan in gameplay. hoewel UT2k3 betere graphics heeft is de gameplay gewoon 10x nix in tegenstelling tot zijn voorganger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handige_harrie schreef op 23 December 2002 @ 12:52:
[...]

America's Army: Operations
Ghost Recon
MoHaa
Operation Flashpoint
laatste Delta Force (weet ff niet welke)

Je zou zelfs Hitman2 realistischer kunnen noemen, maar das niet echt een vergelijkbaar spel.
Ben er niet helemaal mee eens maar goed, tenminste onderbouw je het :)
(gameplay speelt ook mee natuurlijk, CS ligt mij gewoon goed. Ik vind het wel realistisch. Er zijn spellen waarbij je iemand 6x in zijn kop kan schieten en nog niet dood is. Dat vind ik niet realistisch onderandere. Het is ook maar hoe je realisme aankleed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrowind: Mogelijkheden/sfeer
Q3A: lekker spastisch doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

De GoT-SP Award, beste game 2002
Serious Sam: The second encounter ==> Zeer fraaie game

Beste online FPS* 2002
Unreal: aan de top sinds 1999

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Battlefield!

De gameplay is gewoon top. De graphics ook, de muziek, het geluid...

gewoon een echte top game! Voor mij dan ook DE game van dit jaar :*)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide heb ik MoHaa gestemt ;). Maar Battlefield 1942 is ook wel erg goed online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 12:45:
Ik weet niet waar jij het heb gespeeld, maar wat je zegt is nogal onzin.
Dank je.
Als je naar je tegenstander toe loopt moet je ook wel weer zo snugger zijn om te weten dat ze nooit alleen zijn. En campen wordt niet al te vaak gedaan er zijn er natuurlijk altijd die het doen, maar die worden daarvoor (op de betere servers) voor gestraft (kick/zelfs ban). Ik loop vaak genoeg rechtstreeks naar de tegenstander en haal hiermee genoeg kills en overleef het ook vaak genoeg. Het spel moet je denk ik gewoon liggen denk ik... En dezelfde maps??? Er is genoeg keus, alleen hebben sommige admins van servers een bepaalde voorkeur. Moet je gewoon beter zoeken...
Oke, dan was ik blijkbaar al die keren net op de verkeerde servers, dat heb ik net weer he :o
Maar het lijkt me wel duidelijk dat bij CS campen zeker loont, en je het vaak onopvallend kunt doen, wat bij een spel als UT zeker niet zo is.
En verder blijft het spel saai aangezien gevechten nooit langer duren dan een paar seconde, wat ikzelf dus echt te kort vind.
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 12:48:
[...]

Goh, dat is inderdaad zeer sneu. Stel je voor, een spel dat een beetje dicht bij de realiteit komt. :/
Als de realiteit blijkbaar niet leuk is, heb ik het liever idd niet :)

Maarja..
't is natuurlijk mijn mening dat CS enorm zuigt, ik geloof best dat andere daar anders over denken ja.. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste spel ooit is gewoon Mohaa, het spel ziet er gewoon super realistisch uit en de missie's zijn gewoon vet . De meeste missie's zijn gewoon op echte gebeurtenissen gebasseerd en als je het in een film ziet zie je dat het niet veel verschilt hoe het er in het spel uitziet en hoe het er in de film uitziet, dat is gewoon vet mooi gedaan.

En cs is gewoon het beste online spel ter wereld, omdat het leuk is gewoon 2 teams die het tegen elkaar opnemen en dan je stats bekijken hoe goed je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Lindgod, je had toch echt beter mijn startpost moeten lezen:

Er staat dat er maar 8 games gekozen konden worden en jah... de meeste games die door de massa worden gespeelt zijn toch meestal FPS games, dus jou opmerking over dat de verkeerde games zijn gekozen is niet helemaal correct.
BasieP schreef op 23 december 2002 @ 11:28:

Jah inderdaad, dat 2002 klopt ook weer wel maar ook weer niet. a) De games komen niet uit 2002, maar het gaat wel om de beste game die in dit jaar te spelen was online (FPS dan). Het kon best dat je CS 1.0 t/m 1.3 onwijs goed vond maar dat ze het in 2002 compleet verneukt hebben met 1.4 en 1.5 met die vage aanpassingen in het springen/recoil systeem. Beetje wel/niet. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Novah op 23-12-2002 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest schreef op 23 December 2002 @ 17:36:

En verder blijft het spel saai aangezien gevechten nooit langer duren dan een paar seconde, wat ikzelf dus echt te kort vind.
Gevechten kunnen minuten lang duren... Stierenpoep! Als je gewoon niet goed genoeg ben om het spel te spelen, geef dit dan gewoon toe. En zeg dat je het niet leuk vind om te spelen. Ga er dan niet over doordrammen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Beste game: Medal of Honor, het blijft leuk om duitsers af te raggen

Beste FPS: UT hoewel CS het beter trekt met mijn 56k kan niets tegen een potje instagib op dat blijft leuk

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
allebei battlefield 1942, want ik vind dat dat spel echt gewoon een revolutie is op de gamemarket, want het is zo goed gemaakt. Ik hoop dat er meer van dit soort spellen uitkaomen, wan the tis toch echt een topspel, vele goede kwaliteiten, en het heeft van allerlei spellen wel iets, dus een flight sim, een racve sime, een stuntsim :D, en een fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 14:39:
[...]

Gevechten kunnen minuten lang duren... Stierenpoep! Als je gewoon niet goed genoeg ben om het spel te spelen, geef dit dan gewoon toe. En zeg dat je het niet leuk vind om te spelen. Ga er dan niet over doordrammen.
Stierenpoep uit jouw stiertje ja. }:O
Niet heel de wereld hoeft CS een leuk spel te vinden zeg, als je dat niet bevalt is het jouw probleem.
Ik ben er inderdaad slecht in, wat er totaal niks mee heeft te maken. Als ik neer wordt geknalt zie ik toch wat de rest doet, en heb nog nooit iemand langer dan een paar seconden tegen elkaar staan vechten! Dat vind ik te saai, mag dat niet ofzo?

Net of iedereen verplicht CS leuk moet vinden.. Tsjonjejonge zeg |:(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
DataBeest schreef op 24 December 2002 @ 17:09:
[...]

Stierenpoep uit jouw stiertje ja. }:O
Niet heel de wereld hoeft CS een leuk spel te vinden zeg, als je dat niet bevalt is het jouw probleem.
Ik ben er inderdaad slecht in, wat er totaal niks mee heeft te maken. Als ik neer wordt geknalt zie ik toch wat de rest doet, en heb nog nooit iemand langer dan een paar seconden tegen elkaar staan vechten! Dat vind ik te saai, mag dat niet ofzo?

Net of iedereen verplicht CS leuk moet vinden.. Tsjonjejonge zeg |:(
CS leuk vinden is verplichte kost voor gamers >:)

Maaruh ff serieus nu:

DataBeest: je hebt een fout beeld van CS. CS is een pracht van een game en je hebt op een of andere manier een fout beeld gehad. (verkeerde servers, te weinig geprobeert, en natuurlijk geen cs skills + ut style cs spelen gaat nooit goed en dan is er al snel niets meer aan)

Ik heb zelf gewoon alle games, ookval vond ik UT zwaar kut omdat ik het hersenloos knallen vond, toch geprobeert te spelen. En ik vond CTF toch zeer vermakelijk, net als met UT2003. :)
Dat hersenloos gedoe vind ik nog steeds, maar alleen van toepassing op dm, tdm enzo maar ik kan me prima vermaken met UT CTF (Q3 CTF trouwens ook).

Ik heb die MMORPG spellen nooit echt leuk gevonden maar de laatste tijd ben ik me steeds meer gaan intereseren in dat sort dingen.

Maar ookal vind je CS zwaar kut (omdat je gewoon gen00bt word ;) :P) Dan is dat best maar is het beetje zinloos hier een discussie te voeren over CS vs UT.

Laten we elkaars mening respecteren. (wat een mooie kerstgedachte O+)
Pagina: 1