Sinds een paar dagen heb iets vaags aan mijn toetsenbord als ik een dubbelpunt druk krijg ik dit ± en vraagteken dit = nah. Dat zijn er een paar er zijn er veel meer de gewone letters doen wel normaal en de cijfers ook maar wanneer je iets met shift gebruikt gaat die flippen. Het ligt niet aan de taal instellingen. Dit probleem heb ik ook wellis bij MOHAA. Maar als ik emdan opnieuw opsart is het weer weg maar nou heb ik het in windows en om hier nou voor een nieuwe install te gaan doen vind ik iets te ver gaan. Dus weet iemand het probleem
Oja alt en shift inhouden helpt niet
je moet idd je toetsen bord op us zetten, en niet op NL. (language and settings, 2e tabblad, details @ winxp)
Ja weet ik wel
ik zeg toch de toetsenbord isntellingen zijn goed. 1 Dag hiervoor was op de pc beneden bij Word ook al daar zat mijn ma te werken en ook daar kwam ineens die raren dingen. Kheb alles op virus getest maar dat is het ook niet en het is ook altijd dat het opdeze manier veranderd dus is geen virus ofzo.
ik zeg toch de toetsenbord isntellingen zijn goed. 1 Dag hiervoor was op de pc beneden bij Word ook al daar zat mijn ma te werken en ook daar kwam ineens die raren dingen. Kheb alles op virus getest maar dat is het ook niet en het is ook altijd dat het opdeze manier veranderd dus is geen virus ofzo.
Hoe staan je instellingen dan nu van je keyboard.
veel mensen denken dat Nederlands - Nederlands goed is, maar die klopt juist niet.
Moet Nederlands - VS internationaal zijn
veel mensen denken dat Nederlands - Nederlands goed is, maar die klopt juist niet.
Moet Nederlands - VS internationaal zijn
Verwijderd
nee, het ligt aan je toetsenbord instellingen. die moet op VS staan.Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 23:14:
Het ligt niet aan de taal instellingen.
Pagina: 1