Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Convertor kopen van USB naar parallel...
Overigens doet je topictitel het net andersom voorkomen, en dat kan dan niet

Maar of dat ook voor een zipdrive werkt weet ik niet...
betere opties:
Extra printerpoortje... kost geen drol, paar eur voor ISA, PCI iets duurder, maar stelt nog nix voor.
Andere optie: een andere scanner. Niet veel duurder dan zo'n convertording, en je hebt ook weer garantie enz
betere opties:
Extra printerpoortje... kost geen drol, paar eur voor ISA, PCI iets duurder, maar stelt nog nix voor.
Andere optie: een andere scanner. Niet veel duurder dan zo'n convertording, en je hebt ook weer garantie enz
maar deze scanner is nog niet zo oud en deze was 600 piek
maar wel net de garantie eraf natuurlijk he
maar wel net de garantie eraf natuurlijk he
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
Helemaal eens met Dr Smiley, voordeel van een extra printerpoortje in de pc is dat je waarschijnlijk dan ook nog van je zipdrive kan booten... Usb is helemaal een makkelijke oplossing, kan je de drive nog een eindje verplaatsen mocht het nodig zijn ook!
ja oke ben ik met je eens maar ik boot toch nooit van de zipdrive, ik zou hem graag op usb hebben als dit mogelijk is , en betaalbaar natuurlijk he anders kan ik beter een nieuwe zip kopen op usbVerwijderd schreef op 22 december 2002 @ 23:48:
Helemaal eens met Dr Smiley, voordeel van een extra printerpoortje in de pc is dat je waarschijnlijk dan ook nog van je zipdrive kan booten... Usb is helemaal een makkelijke oplossing, kan je de drive nog een eindje verplaatsen mocht het nodig zijn ook!
Dit is een USB -> printer. Daar heb je niets aan voor je zipdrive.DJSmiley schreef op 22 December 2002 @ 23:18:
Convertor kopen van USB naar parallel...
[afbeelding]
betere opties:
hier heb je dan veel meer aan (is ook wel wat duurder).
Pagina: 1