yep it's me
Kijk is op www.nokia.com en zoek anders met google
#StopBurningStuff
kan met logomanager, je foon voor je IR poort leggen en dan logomanager opstarten, weet ff de link waar je logomanager kan downen niet meer maar ff googlen doet wonderen ! 
[edit] weet alleen niet zeker of logomanager compatible is met 7650
[edit] weet alleen niet zeker of logomanager compatible is met 7650
[ Voor 19% gewijzigd door AAC op 22-12-2002 22:57 ]
bedankt voor de tip maar helaas word (nog) niet ondersteundAAC schreef op 22 December 2002 @ 22:56:
kan met logomanager, je foon voor je IR poort leggen en dan logomanager opstarten, weet ff de link waar je logomanager kan downen niet meer maar ff googlen doet wonderen !
[edit] weet alleen niet zeker of logomanager compatible is met 7650![]()
yep it's me
Ok, gebruik logomanager zelf met een 5210, daarmee doet ie het wel, maar er komt binnekort vast wel een update...smashnl schreef op 22 december 2002 @ 23:03:
[...]
bedankt voor de tip maar helaas word (nog) niet ondersteund
Ik ben even verder aan het kijken gegaan in xp, en nu heb ik gevonden hoe het heel makelijk kan je kunt onder xp gewoon een bestand verzenden naar je nokia 7650.
Je krijgt dan een ontvangen bericht op je telefoon te staan die sla je op. En dat is alles kun je bij profielen zo je beltone veranderen. Lekker makelijk. geen gezeur met extra software.
Of er ook zo iets in andere versie van windows staat weet ik niet.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Je krijgt dan een ontvangen bericht op je telefoon te staan die sla je op. En dat is alles kun je bij profielen zo je beltone veranderen. Lekker makelijk. geen gezeur met extra software.
Of er ook zo iets in andere versie van windows staat weet ik niet.
Bedankt voor jullie antwoorden.
yep it's me
Pagina: 1