Ik heb dus het volgende probleem wat ik nog niet eerder ben tegengekomen in zowel algemene als topics over het desbetrefende spel/benchmark programma. Het probleem is dat in verschillende benchmarks/spellen er geen textures worden weergegeven en er dus een nogal vreemd beeld verschijnd. Ik denk zelf dat het een probleem is met cubemapping/shading maar ik weet dit niet zeker. Dit ben ik te weten gekomen door in de Nvidia Wolfman demo op "s" te drukken wat ervoor zorgt dat alles in (volgens readme file) "shading" modes wordt gerenderd.
Om het wat duidelijker te maken zal ik wat screens posten;

Hoewel de laatste screenshot iets verschild omdat ik dit zelf heb kunnen
oproepen via de benchmark heb ik hem er toch maar bij gezet zodat jullie het misschien zelf even kunnen proberen in de wolfman demo/benchmark.
Weet iemand de oorzaak van dit probleem en/of de oplossing? Format c en andere drivers instellingen werken niet. Alvast bedankt.
update: voor systeemeisen kijk hieronder drivers zijn detonator 41.09 maar andere drivers maken geen verschil. De rest zijn allemaal standaard Windows XP drivers en ik heb dit probleem bij DirectX 8.1,8.2, en 9.0 dus dat is het probleem ook niet. Terugclocken werkt ook niet evenals herinstal/format c (beide al eens gedaan) Het zou misschien een vergeten driver instelling kunnen zijn maar dit lijkt me erg sterk omdat ik nogal wat heb geprobeerd kwa driver(s) instellingen.
Om het wat duidelijker te maken zal ik wat screens posten;

Hoewel de laatste screenshot iets verschild omdat ik dit zelf heb kunnen
oproepen via de benchmark heb ik hem er toch maar bij gezet zodat jullie het misschien zelf even kunnen proberen in de wolfman demo/benchmark.
Weet iemand de oorzaak van dit probleem en/of de oplossing? Format c en andere drivers instellingen werken niet. Alvast bedankt.
update: voor systeemeisen kijk hieronder drivers zijn detonator 41.09 maar andere drivers maken geen verschil. De rest zijn allemaal standaard Windows XP drivers en ik heb dit probleem bij DirectX 8.1,8.2, en 9.0 dus dat is het probleem ook niet. Terugclocken werkt ook niet evenals herinstal/format c (beide al eens gedaan) Het zou misschien een vergeten driver instelling kunnen zijn maar dit lijkt me erg sterk omdat ik nogal wat heb geprobeerd kwa driver(s) instellingen.
[ Voor 23% gewijzigd door GG85 op 22-12-2002 22:42 ]