Toon posts:

RA2 wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja het is weer zo ver!

Ik dacht van om effe RA2 Met Yuri's revenge te installeren op me Dual MP 2200+ met ASUS A7M266-D en dat ging allemaal goed.

Nou na alle installs en patches, [de RA2 1.006 en Yuri 1.001 en Eagle Red 1.7] ging ik het spel opstarten, het vage was dat er niets gebeurde, hij deed net als of dat hij het spel ging starten maar flipte onmiddelijk terug naar Win2KPro's desktop....

Kan iemand mij hiermee helpen wat ik kan doen?

Verwijderd

Heb je de nieuwste en goed werkende drivers? :) Zo nee, probeer dat maar ff.

Verwijderd

welke os?

Verwijderd

Topicstarter
Windows 2000 Pro U.S.A.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 22:50:
Heb je de nieuwste en goed werkende drivers? :) Zo nee, probeer dat maar ff.
Wat voor drivers bedoel je, van de 760 MPX chipset, de Video Card of de Sound Blaster?

Als je de 760 MPX chipset bedoeld, welke drivers daarvan kan je me aanraden?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 02:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 02:13:
[...]

Wat voor drivers bedoel je, van de 760 MPX chipset, de Video Card of de Sound Blaster?

Als je de 760 MPX chipset bedoeld, welke drivers daarvan kan je me aanraden?
probeer Detonator 31.91 www.guru3d.com

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik weet niet zeker of the RA2 of RG was, maar volgens mij werkt een van de twee (of beide) niet goed met dual-processor systemen.
Ergens moet je instellen dat RA2 maar een CPU gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
OlafvdSpek schreef op 23 december 2002 @ 09:42:
Ik weet niet zeker of the RA2 of RG was, maar volgens mij werkt een van de twee (of beide) niet goed met dual-processor systemen.
Ergens moet je instellen dat RA2 maar een CPU gebruikt.
Hmm oke dat zal ik proberen, voor de rest doet me MP bak best wel oke.

Verwijderd

Topicstarter
Kon ik dat doen met de Taskmanager om RA2 1 processor te laten gebruiken of ging dat anders

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb alles opnieuw geinstalleerd maar dan met DirectX 8.1 i.p.v. 9.0 en het probleem blijft optreden zelfs Emperor Battle For Dune wil niet draaien!!.

alle spellen draaien behalve de spellen van westwood, tewijl op me andere Dual bak [Dual P!!!/EB 1000] wel westwood games aan kan. :(

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:21:
Kon ik dat doen met de Taskmanager om RA2 1 processor te laten gebruiken of ging dat anders
Iemand had er een kleine 'launcher' voor geschreven. Ik denk dat je met Task Manager niet snel genoeg bent om de crash te voorkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm Ik het systeem opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik me SB Live 1024 5.1 en me Leadtek GF4 Ti4600 er in gedaan. Kheb met NTFS geformateerd en daarna Windows 2000 Pro U.S.A. geinstalleerd, geen DX9.0 dit keer maar DX 8.1 vanwege me Geforce 4.

Ikke RA2 Installen met een paar ander Westwood games zoals: Emperor Battle For Dune en Renegade, ik starte RA2 met of zonder Yuri of Eagle Red 1.7 en gewoon weer het zelfde probleem, hij doet net als of het het programma start en daar na ja hoor ik zat weer in windows, terwijl op me ander Dual Bak Me Vertrouwbare Dual Pentium !!!/EB 1Ghz, wel alle Westwood proggies draaien en dat is ook een Dual systeem als me Dual MP 2200+.

Zou het komen door me Geheugen omdat het 1 x 1Gb ECC Reg memory is :?

En dat van me P3 is unbuffered Mem PC 133 4 x 256MB

Het zou best kunnen dat die westwood proggies geen 1GB ECC Reg modules kan adresseren, of ligt het aan de AM760 MPX chipset?

Het probleem wordt steeds vager, Is Win XP SP1 geen oplossing, of heeft dat geen zin :?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heb je al gekeken of het in single-CPU mode wel kan?

Verwijderd

heb je SP3 voor Win2K al geprobeerd? en alle ander compatabilety patches en critical updates? als het dan nog niet werkt zou ik ook even een mailtje naar westwood sturen met je system config en je probleem, geheid dat ze gaan testen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Testen? Omdat iemand RA2 niet kan spelen? Echt niet.

Verwijderd

omdat op een bepaald systeem, dual MP2200 op AM760 MPX misschien geen enkel westwood product draait.... best kans, toen wij ons afvroegen of HL en UT dedicated servers konden draaien op de VIA EPIA gingen ze bij VIA ook gewoon voor ons testen 8)

Verwijderd

Ik had ook een soort probleem dat alleen ra2 yuri's revange niet kon opstarten dat heb ik opgelost door de compatibility mode naar windows 95 zetten en toen werkte het.

Maar ja als de rest van de westwood spellen ook niet werkt. En de Os bij mij was xp
maar je kan het altijd proberen.

Ik probeer te helpen

Verwijderd

Helpen is goed natuurlijk, maar ik mag hopen voor de TS dat hij na bijna 2 jaar tijd toch wel een oplossing gevonden heeft ;)

Om te voorkomen dat mensen op hele oude posts gaan reageren, doe ik het topic dicht. Maar, mocht iemand dit topic met de search vinden, dan heeft hij/zij misschien wel iets aan jouw mogelijk oplossing :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.