Toon posts:

[Win2k] DLL error bij opstarten Phoenix/Mozilla *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Phoenix of Mozilla opstart op mijn computer dan krijg ik in het begin een error pop-up die zegt dat RtlUnhandledExeptionFilter niet kan worden gevonden in ntdll.dll .

Verder start de browser goed op en werkt ook prima na het wegklikken van de error, maar het is dus zeker een irritatiefactor. Ik vraag dus wie hier een oplossing voor weet, zodat de foutmelding verdwijnt. Kan de dll bijvoorbeeld repaired worden of vervangen?

Besturingssysteem: Windows 2000

Research: FAQ, topic search, verschillende Mozilla versions (steeds dezelfde melding).

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Program May Access Violate Due to Heap Corruption Caused by Ntdll.dll
Gezocht op support.microsoft.com naar 'ntdll.dll' in Windows 2000.
Heb je al geprobeerd de meest recentelijke SP erop te zetten:?

[ Voor 3% gewijzigd door Compubiter op 22-12-2002 22:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb SP3 geïnstalleerd en de andere essentiële updates voor W2000, maar dit helpt niet want er verschijnt nog steeds dezelfde error message als ik Phoenix/Mozilla opstart.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En vergelijk ntdll.dll van jou eens met de properties die in dat document staan...

offtopic:
OS aan titel toegevoegd, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

[ Voor 48% gewijzigd door blackd op 22-12-2002 23:15 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zoek in windows naar het bestand "ntdll.dll" dan krijg ik 6 resultaten (!). Ik heb daarvan de properties bekeken en de twee die in de WINNT map staan: C:\WINNT\SYSTEM32 en C:\WINNT\ServicePackFiles\i386 zijn allebei recent en bevatten een latere versie van de properties die in het Microsoft support document staan vermeld. Dus dat ik in orde.

De andere 4 resultaten staan in C:\i386 ; C:\i386\COMPDATA ; C:\i386\SYSTEM32 en C:\i386\UNIPROC. Deze laatste 4 hebben echter een oudere versie van mei 2001. Ook de bestandsgroottes zijn kleiner als de eerste twee. De laatste 4 ntdll.dll bestanden zijn wel allemaal exact hetzelfde.

Moet ik nu die laatste vier vervangen door de vernieuwde versie?

Verwijderd

Topicstarter
schopje aub?
Pagina: 1