Voodoo 3 3000 PCI crashes

Pagina: 1
Acties:

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 08:02

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Als ik mijn gloednieuwe v3 op hoger dan 1024x786 zet, crasht mijn pc als een baksteen zodra ik ook maar in verkenner naar mijn hd fiets. Toen ik mn peecee weer open had gemaakt bleek de kaart flink warm geworden. Hier zal dus wel een verband tussen zitten (duh).
Mijn vraag is echter: is het nogmaal dat een niet-overklokte v3 al zo heet wordt? Nu met de kast zo open mogelijk gaat het wel (in 800x600 :( )
Iemand een id of drivers kunnen helpen?

Verwijderd

hoe heet mijne is ook heet op 180 mhz jouwe draait 166 ik heb een 200 standaart 143 maar euh meschien de nieuwste driver's kan messchien help ik heb ze m'n pc echt wel iets sneller door heb jij de standaart drivers dan moet je echt eens gaan updaten maar dat hoeft niet te helpen ga terug naar de winkel vraag nieuwe al hij echt zo hot word

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Ik heb nu de kast open met mijn bureaufan ertegenaan en de nieuwste drivers en alles werkt. Ik denk dat ik op de hcc gewoon een fannetje moet aanschaffen..

Verwijderd

als het echt aan de temp light moet je om een nieuwe gaan je hebt toch garantie hij mag gewoon niet zo heet worden

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Damn right, dat de V3 lekker heet wordt. Het is heel normaal en zou verder geen consequenties moeten hebben. Ga er dus eerst van uit, dat het andere oorzaken heeft. Je kan ook je V3 eens onderklokken met V3 tweak programma's (te vinden op http://www.tweakfiles.com). Als je probleem dan nog steeds optreedt, ligt het waarschijnlijk echt niet aan de temperatuur van je V3.

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
ik heb nog eens goed gekeken/gevoeld en het lijkt aan de airflow te liggen. Die is er dus niet (v3 zit helemaal onderaan met de warme kant naar onderen en er zit een voedingsfan en een procfan in m'n pc, thats all...
thanx anyway!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik zou toch maar eens de nieuwste drivers proberen.

als je denkt dat het hitte is, haal dan gewoon de kap van je kast en probeer het dan opnieuw.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

tip:doe er een slotfan onder ! net als ikke
Pagina: 1