Ik heb een wazig probleem. Als ik naar mijn C:\ ga is mijn Windows map weg. Als ik naar Uitvoeren gaan en C:\Windows intyp gaat ie er wel gewoon heen. Ooh makkelijk zou je denken.... heeft ie "verborgen mappen/bestanden weergeven" niet aangevingt. Maar dat is 't niet. Als ik naar C:\Windows ga dan naar Eigenschappen dan zie ik wel dat de Windows map staat op Verborgen maar ik kan 't niet afvinken omdat het zo'n grijs vierkantje is dat je niet kan aan/afvinken. Help plz
Verwijderd
Sinds waneer is dit? Is idd vaag. Maar als je "verborgen mappen/bestanden weergeven" wel ff aanvinkt. Zie je hem dan wel als verborden map in het venster?!
Nee ik zie hem dan niet als verborgen map. Er staat gewoon 7 mappen... niets met verborgen. Er zijn eigenlijk 7 mappen + windows map het zou dus 8 moeten zijn
Er stond ook nog Alleen lezen maar die is niet aangevingt
<-- Ik zat net iets te uploaden met WSFTP en daar staat de Windows map wel gewoon in het rijtje. -->
<-- Ik zat net iets te uploaden met WSFTP en daar staat de Windows map wel gewoon in het rijtje. -->
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 22:03 ]
Is er ook verschil tussen windows verkenner en gewoon de map openen misschien?Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:53:
Er stond ook nog Alleen lezen maar die is niet aangevingt
#StopBurningStuff
En over welke Windows versie hebben we het hier, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10.
Heb je misschien 'hide protected operating system files" aangevinkt, als die beschikbaar is in jouw Windows versie?
Heb je misschien 'hide protected operating system files" aangevinkt, als die beschikbaar is in jouw Windows versie?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb Windows XP. Verschil tussen Windows verkenner en gewoon map openen? Wat bedoel je?
'hide protected operating system files" waar is dat te vinden? Is dat hetzelfde als "verborgen mappen/bestanden verbergen" ?
'hide protected operating system files" waar is dat te vinden? Is dat hetzelfde als "verborgen mappen/bestanden verbergen" ?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 22:37 ]
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 22:35:
Nee.
Waar je het kan vinden? Iets onder de 'Hidden files and folders' in de mapopties.
Staat er bij mij niet. Alleen "verborgen mappen en bestanden weergeven" of "niet weergeven". Daaronder staat "Vorige mapvensters bij aanmelding herstellen". Ik heb nederlandse Windows.
Het staat als "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)" vermeld.
Dit kun je vinden door in de verkenner Menu "Extra|Mapopties"naar het tabje "Weergaven" te gaan en dan deze optie onder "bestanden en mappen" af te vinken.
Ik heb XP-Pro maar volgens mij zit ie ook in Home...
<Edit>
BlackD is on the move! Maar ik heb tenminste de nederlandse tekst
</Edit>
Dit kun je vinden door in de verkenner Menu "Extra|Mapopties"naar het tabje "Weergaven" te gaan en dan deze optie onder "bestanden en mappen" af te vinken.
Ik heb XP-Pro maar volgens mij zit ie ook in Home...
<Edit>
BlackD is on the move! Maar ik heb tenminste de nederlandse tekst
</Edit>
[ Voor 21% gewijzigd door LastBoyScout op 22-12-2002 22:53 . Reden: weer es te langzaam ;-( ]
Hartelijk bedankt voor het plaatje. Ik heb hem gevonden. Hij stond 2de van bovenaan. Bedankt vriend.
LastBoyScout schreef op 22 December 2002 @ 22:51:
<Edit>
BlackD is on the move! Maar ik heb tenminste de nederlandse tekst![]()
</Edit>
En ik maak een pic vanuit Linux van WinXP
Vreemd dat hij als 2e staat, naja, opgelost, mooiVerwijderd schreef op 22 December 2002 @ 22:51:
Hartelijk bedankt voor het plaatje. Ik heb hem gevonden. Hij stond 2de van bovenaan. Bedankt vriend.
Pagina: 1