• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:15

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik vraag voor extra raad hier, maar ik heb het idee dat hij stuk is...

Ik was bezig met foto's overladen terwijl ik de hond uitliet, ik kwam terug ik zag op me scherm "Unplugged device..." en ik kijk naar cam, inderdaad LCD uit...

Dus ik zet hem aan krijg ik de error:

! CARD NOT INITIALIZED

Hmmm, f*ck denk ik zo...

Dus even batterijen vervangen eruit halen aanduwen etc. etc.

Maar hij lijkt kapot, wat kan ik er aan doen?

(Heeft me veel pleuro's gekost die kaart!!!)

(Fuji Finepix S602 Zoom)

[ Voor 47% gewijzigd door aKra op 22-12-2002 22:12 ]

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

mischien met partition magic die kan unformatten

Verwijderd

Showen die pics!!

Doe ff normaal joh |:( Waar slaat deze reply nou op?

[ Voor 77% gewijzigd door Grrrrrene op 22-12-2002 23:36 ]

Verwijderd

B0MBACI schreef op 22 december 2002 @ 21:43:
mischien met partition magic die kan unformatten
Is het eigenlijk mogelijk om een PCMCIA Microdrive aan te spreken via DOS? Zoja, dan zou ik NT4 erop kunnen installeren >:)

Ik weet wel dat de Windows 2000 setup hem herkent tijdens het installatieproces, maar eigenlijk wil ik dat ding gewoon vanuit DOS benaderen :P

• aKra

aKra

Topicstarter
Delete :(

[ Voor 96% gewijzigd door aKra op 22-12-2002 22:12 ]

Verwijderd

Ehm, dat gaat lastig als zn kaartje het niet doet ? Reageer ff normaal.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 20:08

Chop2000

Vroem

garantie?

niks

Verwijderd

die 1gb's zijn best kwetsbaar
wil die waarchijnlijk niet upspinnen, vaak kan je um wel weer aan de praat krijgen door er voorzichtig tegen te tikken met een vingertop.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 23:39 ]

• aKra

aKra

Topicstarter
Ja, inderdaad, dat werkte + toen kon ik format doen @ "Replay" menu.

Verwijderd

Ik heb die error ook gehad met mijn CF kaartje, na format had ik terug leuke lege kaart :'( en af en toe kreeg ik de melding opnieuw... nu heb ik wel een vraagje: als je de foto's van je kaartje haalde, deed je dit via cut en dan paste? Of via copy en paste? Lijkt en domme vraag maar ik merk als ik cut en paste doe dan krijg ik vaak die error, doe ik copy en paste en dan een format krijg ik nooit een error... ook doe ik nu mooi altijd dubbel klikken op het icoontje van hardware, mooi ontkoppelen,... en dus niet zomaar uittrekken die boel...

Deed jij een van die zaken? Dan weten we tenminste aan wat het kon liggen...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-03 11:12

ReseTTim

Chocolate addicted

daarom is mij dus zon microdrive afgeraden ivm beweegbare delen. iig tis wel klote. hoe heb je het nu getest?

heb je het ook al via een CF in een PCMCIA kaartje gestopt en die in een laptop gedaan. heb je dat al getest?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 00:47:
Ik heb die error ook gehad met mijn CF kaartje, na format had ik terug leuke lege kaart :'( en af en toe kreeg ik de melding opnieuw... nu heb ik wel een vraagje: als je de foto's van je kaartje haalde, deed je dit via cut en dan paste? Of via copy en paste? Lijkt en domme vraag maar ik merk als ik cut en paste doe dan krijg ik vaak die error, doe ik copy en paste en dan een format krijg ik nooit een error... ook doe ik nu mooi altijd dubbel klikken op het icoontje van hardware, mooi ontkoppelen,... en dus niet zomaar uittrekken die boel...

Deed jij een van die zaken? Dan weten we tenminste aan wat het kon liggen...
Als ik mijn s602 uitzet dan hoor ik in winXP zo'n vaag geluidje en dan ontkoppel ik 'm. Nooit problemen mee gehad. Is wel een beetje logisch dat je niet de kabel eruit moet trekken als je camera aan je pc hangt en aan staat.

Je moet inderdaad niet Cut & pasten maar kopie & pasten. Ik moet zelf ook maar eens zo'n super kleine flash card reader gaan kopen. Dan heb ik ook gelijk mooi een tumbdrive achtig iets voor niet zo duur.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

met onze camera heb ik dat ook weleens, maar na formatteren doet hij t weer, je foto's zijn dus onbegonnenzaak, maar als je m ff formatteert in je camera, misschien wil dat wel helpen :)
Pagina: 1