Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Nokia 8210 al een jaartje ongeveer, maar nou gaat hij allemaal kuren geven. Bijvoorbeeld dat hij soms alles door elkaar gooit, zodat ik allemaal rare tekens krijg, alles wordt verplaatst etc...
Behalve dit, hangt ie ook opeens op midden in een gesprek :(. Hij is dus helemaal 8)7 geworden :\

Wat kan ik hiertegen doen, behalve een nieuwe telefoon kopen ??

Thanx in advance!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:56

Korakal

Up up up!

Software update laten uitvoeren. De software is soms van het ene op het andere moment enorm in de war.
Zit je net bínnen het jaar of óver het jaar? Binnen het jaar is het gratis, daarbuiten zouden ze wel eens kosten kunnen berekenen. Ga even langs bij een Nokia Servicepoint.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:30
nieuw rubbertje achter je beeldscherm zetten, dat heeft bij mijn oude 8210 ook gewerkt

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 22 December 2002 @ 21:28:
Software update laten uitvoeren. De software is soms van het ene op het andere moment enorm in de war.
Zit je net bínnen het jaar of óver het jaar? Binnen het jaar is het gratis, daarbuiten zouden ze wel eens kosten kunnen berekenen. Ga even langs bij een Nokia Servicepoint.
Ik zit dus over het jaar.. Ik ga dus zeker even langs bij de Nokia Servicepoint, weet jij misschien wat de kosten daarvan zijn ??

Thnx!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik had da ook met een nokia 3210. Deed ook heel vaag naar de winkel gegaan en zeiden dat is de batterij dus nieuwe batterij gekocht maar bleef het doen. Terug naar de winkel, dan zeiden ze het is de software. De software vervangen zou redelijk duur uitkomen rond de 175€ ongeveer kweet ni meer precies maar het was gewoon beter om een nieuwe gsm te kopen.

Verwijderd

en bij Nokia Service Points voeren ze op dit moment geen software updates meer uit, omdat het een rotzooi is aan updates. bij de ene update werkt dit niet bij de andere dat opeens niet meer.... als je hem wilt laten updaten ben je hem ongeveer 4 weken kwijt....

heb zelf een Nokia 6510
wil ik sms'en reset ie me telefoon

soms in me foonboek reset ie me telefoon

en er zit een fout in timed profiles.... kan ik de uren niet zien die ik instel

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:34:
[...]

Ik zit dus over het jaar.. Ik ga dus zeker even langs bij de Nokia Servicepoint, weet jij misschien wat de kosten daarvan zijn ??

Thnx!
Veel waarschijnlijk :( Ga ervanuit dat ze zo'n 30-50 euro rekenen en er lekker een paar weken voor uittrekken :+

Maar ja... met een kapot toestel schiet het ook niet echt op, dus da's nog altijd beter dan niks.

http://www.nokia.be/nl/club3.html < servicepunten van Nokia

• dribbel
ik blijf bij m'n rubbertje :Y)

Verwijderd

btw als je software-update laat doen en je moet er voor betalen vraag er een bon voor... zo kan je aantonen als je later nog problemen hebt dat ze het helemaal niet goed hebben opgelost en heb je recht op nogmaals een software update....

• Korakal

Korakal

Up up up!

dribbel schreef op 22 december 2002 @ 22:01:
ik blijf bij m'n rubbertje :Y)
die displayproblemen zouden idd daardoor kunnen komen, maar het vastlopen is toch een softwareprobleem denk ik...
maar; niet geprobeerd = ... :)

• dribbel
Korakal schreef op 22 December 2002 @ 22:03:
[...]

die displayproblemen zouden idd daardoor kunnen komen, maar het vastlopen is toch een softwareprobleem denk ik...
maar; niet geprobeerd = ... :)
Ik denk dat de display problemen die jij omschrijft door het rubbertje komen, ik zou iig eerst dat rubber vervangen dat kost zo te horen veel minder dan zo'n software update....

Verwijderd

Topicstarter
thnx allen voor jullie hulp :)
ik zal het rubbertje proberen en ff naar de servicepoint gaan!
Pagina: 1