Problemen met newszilla

Pagina: 1
Acties:

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-08 10:27
Na te hebben gezocht hier bleek dat newszilla een goede nieuwsserver was voor niet teveel geld dus ik lid geworden. Nu ben ik zelf lid van @home maar ik zou in moeten kunnen loggen op nieuwsserver met info xs4all maar dat werkt niet??

Heb al geprobeerdom een andere poort te gebruiken maar heeft geen invloed. Geen user/pass invullen helot ook al niet enhoofdletters erin ja en nee geeft ook geen verandering. En nu ben ik dus ten einde raad. Als ik verbinding heb met xs4all werkt het wel.

is het acount sharen niet meer mogeljk of hoe zit dit?

[ Voor 7% gewijzigd door twit op 22-12-2002 21:51 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• twit
eliminator007 schreef op 22 December 2002 @ 21:17:
Na te hebben gezocht hier bleek dat newszilla een goede nieuwsserver was vor niet teveel geld dus ik lid geworden. Nu ben ik zelf lid van @home maar ik zou inmoeten kunne logge op nieuwsserver met info xs4all maar dat werkt niet??

Heb al geprobeerd, andere poort maar heeft geen invloed. Geen user/pass invullen hoofdletters erin ja en nee. En nu ben ik dus ten einde raad. Als ik verbinding heb met xs4all werkt het wel.

Ik gebruik de inloginfo vvan 1 van mijn accounts dat is toch goed?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ehmz als ze erachter komen word je afgesloten....

verder beetje wazig verhaal imo...let eens wat op typo's...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-08 18:44
Newszilla doet t prima hoor,

gewoon in je client invullen newszilla.xs4all.nl en inloggen met je username/pass (Van xs4all natuurlijk)

Werkt atm hier iig goed (chello)

Verwijderd

Sharen van een account bij Xs4all mag niet nee
Maar mail eens naar de newsmaster van XS4all. omdat je vanaf @home inlogt is de kans groot dat je op de zwarte lijst staat..
Gewoon even uitleggen waarom je niet van een xs4all account inlogt helpt... (bij mij wel in elk geval)..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik log ook in op Newszilla via mijn @Home-verbinding en dat werkt prima hoor. Je moet je newsclient natuurlijk wel de opdracht geven om met je XS4ALL-account te authenticeren.

Virussen? Scan ze hier!

• twit
wildhagen schreef op 22 December 2002 @ 21:36:
Ik log ook in op Newszilla via mijn @Home-verbinding en dat werkt prima hoor. Je moet je newsclient natuurlijk wel de opdracht geven om met je XS4ALL-account te authenticeren.
Ja dat doe ik volgens mij ook. Ik vul gebruikersnaam in en wachwoord van acces4all account en als server gebruik ik :newszilla.xs4all.nl.

Weet iemand of het uitmaakt of je met een subaccount van xs4all inlogt zeg maar?

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
eliminator007 schreef op 22 December 2002 @ 21:50:
[...]

Weet iemand of het uitmaakt of je met een subaccount van xs4all inlogt zeg maar?
Hoe bedoel je, subaccount?

• twit
Nou ik heb een account, username rosieris, en er is ook nog een rosierj enz. Nou vraag ik me af of ik niet de verkeerde account gebruik zeg maar, dat er dus maar 1 account is die werkt voor mail enzo en de rest alleen voor homepages is. Kan ik zien welke de hoofdaccount is en welke gewoon free users zijn op die adsl account?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Je moet wel je accountnaam gebruiken, niet een email alias. op https://service.xs4all.nl/ kun je ziet wat je hoofdaccount is. (Je moet overgens ook op die pagina met je hoofd account aanmelden)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• twit
bedankt dan is het toch iets anders want ik kom gewoon op die pagina.

Verwijderd

het is newzilla.xs4all.nl in plaats van newszilla.xs4all.nl

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
? andersom dus

voor topicstarter, wat voor foutmelding krijg je ?

[ Voor 66% gewijzigd door AwesomE op 23-12-2002 09:36 ]

...

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 12:17
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 09:32:
het is newzilla.xs4all.nl in plaats van newszilla.xs4all.nl
XS4All website:
newszilla.xs4all.nl
194.109.133.13
experimentele NNTP server met binaries (zie: http://www.xs4all.nl/helpdesk/algemeen/nieuwsserver.html)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

Is je geld al afgeschreven? Newszilla kun je nl. pas op na betalen van het abbie geld (e-mail ed. werken allemaal al wel, alleen newszilla niet tot het geld binnen is).

Exact expert nodig?

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Log eens in met je Xs4all inbelaccount. Kun je dan wel newszilla benaderen?

• twit
Zoals ik in mijn startpost zeg kom ik er inderdaad dan wel op. Zelfs zonder dan een wachtwoord en gebruikersnaam te gebruiken. Ik krijg in outlook gewoon de melding dat het wachtwoord onjusit is terwijl ik daarmee op de service pagina heb ingelogd.

• twit
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 21:30:
[...]

Sharen van een account bij Xs4all mag niet nee
Maar mail eens naar de newsmaster van XS4all. omdat je vanaf @home inlogt is de kans groot dat je op de zwarte lijst staat..
Gewoon even uitleggen waarom je niet van een xs4all account inlogt helpt... (bij mij wel in elk geval)..
Waar vind ik dat adres en mag ik dan gewoon eerlijk zijn zegmaar? help al naar ze gebeld maar ze zeggen dat ik op helpdesk site moet kijken.

edit: ik heb net naar de helpdesk gebeld en die zeggen dat het sowieso niet kan. Je moet een adsl verbinding hebben om op de nieuwsserver in te loggen. Dus ik zeg van ja er zijn veel mensen die het doen. Ja misschien dat xs4all ze sinds kort blokt ????

[ Voor 20% gewijzigd door twit op 23-12-2002 13:36 ]

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

eliminator007 schreef op 23 december 2002 @ 13:24:
edit: ik heb net naar de helpdesk gebeld en die zeggen dat het sowieso niet kan. Je moet een adsl verbinding hebben om op de nieuwsserver in te loggen. Dus ik zeg van ja er zijn veel mensen die het doen. Ja misschien dat xs4all ze sinds kort blokt ????
Nope, zit op dit moment te downloaden vanaf m'n Cistron account, dus dat is het probleem niet.
Hoe lang heb je dit account? Ik kon alles behalve newszilla benaderen, tot m'n 1e abbie geld was afgeschreven. Was ook geen info over te vinden trouwens, en na een paar keer support gebeld te hebben was er 1 iemand die dat opperde dat dat het zou kunnen zijn (en dat was ook zo).

Exact expert nodig?

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
eliminator007 schreef op 23 December 2002 @ 13:24:
newsmaster@xs4all.nl
Blijf netjes in leg het probleem uit.
en mag ik dan gewoon eerlijk zijn zegmaar?
Niet eerlijk zijn helpt echt niet, want logfiles zijn zeer duidelijk is er iets is/was wat niet in de haak is.

Newszilla is voor xs4all gebruikers geen recht, maar slechts een extra'tje.
Pagina: 1