http://specs.tweak.to/6635
Ja, dat bestaat ja!
Ceci n'est pas une signature!
uhm zijn die dan ook overal verkrijgbaar?
Ja, zoek de pricewatch. Zoek eens op KVM switchStampre schreef op 22 December 2002 @ 21:10:
uhm zijn die dan ook overal verkrijgbaar?
Tip:
Zoek een monitor met een standaard VGA én een BNC-aansluiting.
Er zijn dan 2 mogelijkheden, je kiest handmatig welk signaal moet worden genomen m.a.w. van welke PC je beeld wilt ontvangen (in dat geval kun je beide PC's aan laten staan
of
Je kiest voor automatisch herkenning waardoor het signaal van de PC die je opstart wordt doorgegeven.
In het geval dat je toevallig ook je muis en toetsenbord wilt gebruiken, dus geen dubbel uitvoering, dan is een KVM-switch de oplossing. (Euro 100 incl. kabels. Loss Kabels los zijn erg duur)
vehpol
Fijn antwoord, daar heeft de Topic Starter echt ontzettend veel aan.
Er zijn dan 2 mogelijkheden, je kiest handmatig welk signaal moet worden genomen m.a.w. van welke PC je beeld wilt ontvangen (in dat geval kun je beide PC's aan laten staan
of
Je kiest voor automatisch herkenning waardoor het signaal van de PC die je opstart wordt doorgegeven.
In het geval dat je toevallig ook je muis en toetsenbord wilt gebruiken, dus geen dubbel uitvoering, dan is een KVM-switch de oplossing. (Euro 100 incl. kabels. Loss Kabels los zijn erg duur)
vehpol
Fijn antwoord, daar heeft de Topic Starter echt ontzettend veel aan.
[ Voor 22% gewijzigd door Guardian Angel op 22-12-2002 21:17 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Ik gebruik er een. Nadeel is dat je scrollwiel niet goed werkt als je bijde pc's aan hebt staan.
Ook niet als je de PC opstart met de knop op PC1. Ze vertelde me dat dat wel zo zou zijn.
Ook niet als je de PC opstart met de knop op PC1. Ze vertelde me dat dat wel zo zou zijn.
Verwijderd
[nohtml]
Mijn monitor heeft dat ook, en die hangt aan zowel m'n workstation als m'n server. Met een druk op een tiptoets schakelt de monitor over naar het andere signaal. Het betreft een LG 915FT+
[nohtml]GuardianAngel schreef op 22 december 2002 @ 21:14:
Tip:
Mijn monitor heeft dat ook, en die hangt aan zowel m'n workstation als m'n server. Met een druk op een tiptoets schakelt de monitor over naar het andere signaal. Het betreft een LG 915FT+
Verwijderd
jep er bestaat een videoswitch
maar ik heb zelf een 19 iiyama met twee ingangen
wel te verstaan de hm903dt oftwel visionmaster454
perfecte monitor
maar ik heb zelf een 19 iiyama met twee ingangen
wel te verstaan de hm903dt oftwel visionmaster454
perfecte monitor
Werkt ook prima hier op die manier. Leuke is dat ik een dual monitor opstelling heb en 2 iiyama's, een 21"en een 17" met beide dus dubbele aansluitingen. Kan dus 4 PC's aan. (Maar 4 toetsenborden en 4 muizen op 1 bureau is een beetje teveel van het goede)Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:17:
[nohtml]
[...]
[nohtml]
ARME AOW’er
tnx voor de supersnelle reacties
Verwijderd
29 euro geloof ik bij de media markt 
ze hebben ze bij ons op school ook
hm pc stuk
ff andere aanzetten knoppie drukken en muis en tikbord worden ook geschakeld
ze hebben ze bij ons op school ook
hm pc stuk
ff andere aanzetten knoppie drukken en muis en tikbord worden ook geschakeld
Let er er wel op dat sommige monitoren een aparte knop hebben om te switchen en bij anderen is deze optie 'verstopt' in het OSD. Dat eerste gaat véél makkelijker
(zeker omdat niet alle OSD's even plezierig te bedienen zijn).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb een 2dehands switch kunnen kopen, voor 10 euro 
Werkt prima op mijn tft te splitsen, zonder enig verlis aan kwaliteit.
Ik denk dat het wel voor storing zal zorgen bij een gewoon scherm.
Werkt prima op mijn tft te splitsen, zonder enig verlis aan kwaliteit.
Ik denk dat het wel voor storing zal zorgen bij een gewoon scherm.
Mijn broer heb een IIyama, weet ff nie zo uit 'n hoofd welke... 17" iig. Die heeft 2 aansluitingen. Wil je overschakelen naar andere PC? ff druk op de knop en hoppa, wil je weer terug? ram op diezelfde knop 
Afijn, je snapt hem, super handig
Afijn, je snapt hem, super handig
Pagina: 1