With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Professioneel Hyves-weigeraar
En ik vind het persoonlijk ook minder. Juist na een negatieve ervaring met Eynstein, zal ik niet zo snel meer bestellen bij dergelijke winkels.
[ Voor 19% gewijzigd door Cyberpope op 22-12-2002 20:55 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Same here..Cyberpope schreef op 22 December 2002 @ 20:54:
Dat staat in hun manier van werken. Alleen via e-mail. Dat doet een winkel als Eynstein ook. Ze meldden hun telefoonnummer expres niet op hun web-site. Zullen ze er niet blij mee zijn als het wel hier op T.net staat. (waarschijnlijk besparen op de kosten van een telefooncentrale en mensen om die telefoon te bemannen, het willicht het makkelijker kunnen afkappen van lastige klanten)
En ik vind het persoonlijk ook minder. Juist na een negatieve ervaring met Eynstein, zal ik niet zo snel meer bestellen bij dergelijke winkels.
Cyberpope schreef op 22 December 2002 @ 20:54:
Dat staat in hun manier van werken. Alleen via e-mail. Dat doet een winkel als Eynstein ook. Ze meldden hun telefoonnummer expres niet op hun web-site. Zullen ze er niet blij mee zijn als het wel hier op T.net staat. (waarschijnlijk besparen op de kosten van een telefooncentrale en mensen om die telefoon te bemannen, het willicht het makkelijker kunnen afkappen van lastige klanten)
En jij werkt voor Exile ofzo? Ik bedoel: de shopsurvey is primair een dienst voor tweakers, niet voor bedrijven. Als ze nou zelf bezwaar maken hebben we tenminste een reden om het weg te halen, maar we zijn geen babysitters die de bedrijven steeds een handje boven het hoofd gaan zitten houden door alles weg te halen wat ze misschien wel niet leuk vinden.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik weet wel dat hij bij eynstein zo weg was toen hij er een keer stond.
Dat zullen ze nu dus wel weer doen als ze zien dat het nummer er weer in staat.
[edit]
En dit staat wel érg kinderachtig als je het mij vraagt.voor straf geef ik jullie het telefoonnummer
[ Voor 27% gewijzigd door Rene59 op 22-12-2002 21:12 ]
Damn , de laatste tijd zijn er hier wel errug veel kinderen op GoT en T.net
Haal die Nummer nou gewoon weg...
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
voor zover ik kan zien heeft exile dit nog niet eerder vermeld (het kan zijn dat het voor het notitie-systeem is gemeld.Rene59 schreef op 22 december 2002 @ 21:11:
Exile heeft al een keer eerder bezwaar gemaakt, toen ik hun telefoonnummer vermeld had in de shop survey.
Dat zullen ze nu dus wel weer doen als ze zien dat het nummer er weer in staat.
Schuldig waaraan?Jullie moeten die nummer er echt wel weghalen. Anders zijn JULLIE ( modjes die dit lezen en zelfs hier replyen even schuldig) Als een winkel geen telefoon nummer uit wilt delen vragen ze neit dan kleine jochies dat wel voor hun op inet verspreiden
Damn , de laatste tijd zijn er hier wel errug veel kinderen op GoT en T.net
Haal die Nummer nou gewoon weg...
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Mary Wana schreef op 22 December 2002 @ 23:14:
Voor het vrijgeven van Hun telefoon nummer. Zo een bedrijf kan niet de komende paar weken stilstaan omdat telefoon steeds overgaat :\ En dat dankzij een jochie die geld op verkeerde rekening gestort heeft
Als dat bedrijf het niet prettig vindt, dan moeten ze zich even melden en dan is het zo geregeld. Zolang ze dat niet doen, is er voor ons weinig reden om het nummer weg te halen
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Exile Computer Solutions
Van Kleffenslaan 10
8442CW Heerenveen
0513-648453
[ Voor 55% gewijzigd door PcDealer op 23-12-2002 10:44 ]
PcDealer schreef op 23 december 2002 @ 10:20:
Ze staan gewoon in de telefoongids. Wat is het probleem nou?
[...]
Ze hebben er simpelweg voor gekozen dat hun telefoon nummer niet op de site en ook niet bij ons te zien is.
En dat hebben we maar te respecteren.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Tja...GiLeX schreef op 23 December 2002 @ 10:24:
[...]
Ze hebben er simpelweg voor gekozen dat hun telefoon nummer niet op de site en ook niet bij ons te zien is.
En dat hebben we maar te respecteren.
Ik vind dit wel een goede olicy van T.net, als ze elke telnummertje enz weg moeten halen kan de halve 'usercrew' mod worden
Mary Wana: Overigens ben ik het eens met feit dat er veel kleine kindjes op GoT rond lopen maar tis simpelweg offtopic om dat hier te gaan roepen.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Cyberpope schreef op 22 December 2002 @ 20:54:
't is even lastig ja. Maar ook via email bieden ze een goede service hoor
Laatst moest er iets veranderd worden op een factuur van mij, binnen 5 min een mailtje terug dat het nog net op tijd gelukt was etc