Als ik voor langere tijd mijn pc aan laat staan dan loopt ie op een gegeven moment vast. Dit gebeurt alleen als ik muziek afspeel of een spel aan het spelen ben. Ik heb de laatste nieuwe drivers voor mijn videokaart en geluidskaart gedownd en deze geinstalleerd. Dit heeft er niet toe geleidt dat het probleem opgelost is. Mijn specs:
AMD 1ghz
MSI 6630 lite 3 mobo
512 MB SDRAM
Geforce 2 GTS 64MB
Creative Soundblaster Live Series 1024
Maxtor 30 gig HDD
WINXP Pro SP1
Ik ben een beetje radeloos geworden, heb mijn pc al 3 of 4 keer geformateerd om te kijken of het probleem opgelost zou zijn. Ik draaide de afgelopen 3 dagen stabiel en had geen problemen, maar net bij het spelen van Medal of Honor liep mijn pc weer vast. Dit gaat vooraf aan een scherpe alles doorsnijdende pieptoon die je constand hoort, daarna loopt de comp vast en kan ik nix anders doen als em handmatig uitzetten. Ik hoop dat iemand een oplossing voor dit zeer vervelende probleem heeft. Alvast bedankt!
Gr. Dave
AMD 1ghz
MSI 6630 lite 3 mobo
512 MB SDRAM
Geforce 2 GTS 64MB
Creative Soundblaster Live Series 1024
Maxtor 30 gig HDD
WINXP Pro SP1
Ik ben een beetje radeloos geworden, heb mijn pc al 3 of 4 keer geformateerd om te kijken of het probleem opgelost zou zijn. Ik draaide de afgelopen 3 dagen stabiel en had geen problemen, maar net bij het spelen van Medal of Honor liep mijn pc weer vast. Dit gaat vooraf aan een scherpe alles doorsnijdende pieptoon die je constand hoort, daarna loopt de comp vast en kan ik nix anders doen als em handmatig uitzetten. Ik hoop dat iemand een oplossing voor dit zeer vervelende probleem heeft. Alvast bedankt!
Gr. Dave