• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:46
Ik heb ff een vraagje. Voor deze serie dus de s35,c35 en weet ik ut allemaal, gebruik je daar allemaal dezelfde kabel voor om de logo's te kunnen veranderen en unlocken ?

Willem

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Da's inderdaad hetzelfde kabeltje.
Werkt ook op de S25 en C25.

Verwijderd

Als je de S35 hebt kan je ook via IR logo's en beltonen etc veranderen, de meeste notebooks hebben zo'n poort en je kunt ze eventueel ook los kopen...

• Wimlem
Zijn deze telefoons ook een beetje makkelijk te unlocken ?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03

4POX

Everybody is wired

het probleem is dat bijna alle unlock software fake is..

AKA Rinkel weblog

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Niet alle software........;) ;)

• Wimlem
Thnx

gash kan jij wat links geve per email ?

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Als we dan toch bezig zijn

AKA Rinkel weblog

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Af en toe zie ik idd. wat voorbij vliegen over unlock software met data kabels enzo.
Ook op de zwarte markt wordt je doodgegooid met stands die dat doen.
Maareuh ... wat zou er in hemelsnaam fake aan zo'n proggie moeten zijn ?

GRtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

• Gash
Mijn ervaring is dat de meeste software wel werkt, maar alleen geschikt is voor slechts één of hooguit enkele software-versies. Daarnaast zijn er ook nogal slechte datakabels op de markt.......
Uit met name Polen komt over het algemeen goede software, die gasten zitten bovenop het unlocken, ze zijn alleen wel erg commercieel (=duur) :(

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Die software worden op veel sites als fake aangeduid.. Ik ze doen hier ook weinig..

Maar ik heb gemerkt dat veel datakabel programma;s bij mij niet werken omdat w2k anders met de comporten omgaan.. Alles wordt via de software afgehandelt

AKA Rinkel weblog

• 4POX

4POX

Everybody is wired

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 23:00 schreef Gash het volgende:
Daarnaast zijn er ook nogal slechte datakabels op de markt.......[/quote]Heb een kabel van siemens, Dan betaal je wat maar heb je ook wat

AKA Rinkel weblog

• Wimlem
*dubbelpost*

• Wimlem
Thnx

MAar de software bestaat er wel voor neem ik aan ? En heeft er al iemand er ervaring mee ?

Verwijderd

Nee, ik heb geen ervaring met die software, inprincipe kan die software je hele telefoon verneuken, en dat is een gedachte die ik niet fijn vind als ik aan m'n gloedjenieuwe S35 denk..

Verwijderd

Ik heb ook zow kabeltje :) :) maar ik heb nog nooit geprobeert om een tel te unlocken ik zou zeggen kom es een x langs!

• Wimlem
Is goed collega :) :):):):):)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 09:32 schreef crasher het volgende:
...en dat is een gedachte die ik niet fijn vind als ik aan m'n gloedjenieuwe S35 denk..[/quote]Kraakt jouw s35 ook? ik ben vrij zuinig op m'n telefoon maar als ik rechts van m'n display druk zegt ie heel zachtjes krrggk zit ook 'n beetje speling in dat frontje, dis de 2e s35 al waarmee ik dit heb, ben ik nou niet zuinig of is 't gewoon 'n ranzig design?!

--Ray

Verwijderd

Ik heb een S35 en ik heb helemaal geen!!! problemen!? Ik heb nog nooit mijn tel horen kraken of zo iets dergelijks.

Ennuh tot spoedig collega :P

• Gash
Ondanks dat die nieuwe Siemens telefoontjes er leuk uitzien denk ik toch dat ook deze het niet halen bij de kwaliteit van Nokia's: heb nu al verschillende vreemde problemen erover gehoord. Zoals het kraken, maar ook een defect 900Mhz ontvangst-gedeelte, waarbij de 1800Mhz nog prima werkt: zeer vreemd!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

als je nu je telefoon op internet besteld ( wat goedkoper is) is ie doorgaans helemaal niet gelocked.. scheelt je weer een hoop kopzorgen, datakabels en slecht werkende software ;-)

Geen inspiratie

• dôh
  • Laatst online: 13-03 09:27
Ik kocht vorige week een C35i met Dutchtone Allin 60 (1 jaar abo.)voor f60,- GEEN SIMLOCK :):)
En die kabeltjes kan je voor f89,- op de PC Dumdag/HCC kopen inclusief software! Het werkt goed :)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Unlocken met deze telefoon is nog moeilijk omdat de software elke keer beter wordt

Ik ben er nog niet 8er.. Maar dat komt vanzelf ;)

AKA Rinkel weblog

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 09:38 schreef Yarvieh het volgende:
Kraakt jouw s35 ook? ik ben vrij zuinig op m'n telefoon maar als ik rechts van m'n display druk zegt ie heel zachtjes krrggk zit ook 'n beetje speling in dat frontje, dis de 2e s35 al waarmee ik dit heb, ben ik nou niet zuinig of is 't gewoon 'n ranzig design?!

--Ray[/quote]Ik heb de C35 en die van mij kraakt ook aan de linkerkant van 't beeldscherm!
Ook mijn antenne zit niet helemaal vast, zit een beetje speling in, ik ben al terug geweest maar dat was buiten m'n maand dus ik kon 'm niet meer inruilen, en aangezien het verder weinig effect heeft op de werking van de telefoon kunnen ze er ook niks mee.

Ik denk gewoon dat ie een ranzig design heeft, dat is ook 't enigste wat me van de C35 tegenvalt... de buitenkant.

Verwijderd

Antenne heb ik niet (naja ik zie 'm niet) maar hij kraakt rechts boven, *psies* op zo'n plek waar 2 vage gaten zitten waar je 'n schroevendraaier in kan raggen... erg verleidelijk om 't doen en zien wat er zo kraakt maar 'k heb me ingehouden sofar ;)

--Ray

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Goed voor je garantie ;)
Pagina: 1