Toon posts:

PC Alert 4

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekent het als CPU FAN in het programma pc alert van msi, in het rood staat nr 8977? En als de SYS FAN verspringt van 0 naar 196 en terug zonder stats te laten zien. En ps FAN verspringt van 4369 naar 4340 en terug (met stats)?
De tempertatuur en de rest die in beeld komen zijn allemaal in het blauw.
PC 1700+ amd, 256 mbram, geforce 2 32 mb.
Alvast bedankt voor de gene die het mij kan vertellen.
Ik heb tevens nog nooit iets veranderd aan snelheden of dergelijken van de cpu, dus het is niet het probleem van overclocken, want dat heb ik nog nooit gedaan op deze pc.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zelfs als ik de monitor omdraai kan ik er niet al te veel van maken.
Kan je niet eens naar de zinsopbouw kijken want en ene en en en en en en achter elkaar is nou niet iets wat lekker leest.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon cpu fan staat in het rood, ik heb geen helpbestand van het programma, dus hoe moet ik de rmp instellen? das mijn vraag.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 09:09
Hoe vaak ga je dit topic openen kdkeizer 1 maal is meestal wel genoeg

Alles is terug te redeneren naar 4

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:00:
Gewoon cpu fan staat in het rood, ik heb geen helpbestand van het programma, dus hoe moet ik de rmp instellen? das mijn vraag.
Als die in het rood komt denkt het programma dat je fan niet draait, kijk eens of de FAN wel draait.

Verwijderd

Topicstarter
cpu fan draait, maar hoe stel ik hem sneller in, hij draait namelijk sneller dan ingesteld.?

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 09:09
Bij het prog is het niet mogelijk om software matig de rpm in te stellen. Je kan hem wel op fan speed control zetten dan regelt het bord zelf de snelheid aan de hand van de cpu temp.

(vraagje hoe heb je de snelheid gemeten als je zeker weet dat hij sneller draait dan ingesteld?)

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het al, toch bedankt allemaal.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de snelheid niet gemeten, dat geeft hij aan.
en iemand anders op mijn zelfde forum naam onder een ander forum zei het

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Jaymz

Keep on moving !

Op verzoek dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.