Toon posts:

Probleem: Gf 2 Ti

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem,

Eerst even specs om verder te helpen:

Windows Xp Home
Asus P4t-F
P4-1.7 @ 1.7
Asus Gf 2 TI
512 RDRAM
Iiyama Vision Master Pro 452.

Ik heb wel eens als ik een spel speel ( counter-strike ), dat het vast loopt op de manier waarop het laatste geluidje zich steeds blijft herhalen. ALs ik een instelling verander ---> Eigenschappen beeldscherm ---> Instellingen --->Geavanceerd -->
Probleem oplossen.

Als ik hardware versnelling op het hoogste zet is er niets aan de hand. Maar zet ik hem op : Alle aanwijzers en tekenversnellers..... of lager loopt hij op die manier vast.

Dat is zeer irritant, als ik hem op het hoogste zet heb ik wel 100 fps. Maar toch is het anders. Het is niet zeer erg als het niet veranderd kan worden. Maar het zou wel beter zijn als iemand hier een oplossing voor wist.

Alvast bedankt.

Verwijderd

De nvidia detenators (drivers) al eens geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende al geprobeerd 28.xxx gehad. ging het goed. Daarna 40.xxx ( ouder verwijderd ) daarnaa 29.xxx ging ook fout. Maar ik moet zeggen dat ik met die standaard asus drivers nooit problemen had :/

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 20:01:
De nvidia detenators (drivers) al eens geprobeert?
Die zitten standaard al in Windows XP.

Hardware acceleration moet je altijd op max hebben staan overigens.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 20:03:
Ik heb verschillende al geprobeerd 28.xxx gehad. ging het goed. Daarna 40.xxx ( ouder verwijderd ) daarnaa 29.xxx ging ook fout. Maar ik moet zeggen dat ik met die standaard asus drivers nooit problemen had :/
Gebruik detenator destroyer ff en verwijder je huidige drivers > http://www.softnews.ro/public/cat/12/1/12-1-3.shtml

Down dan 29.42 van www.guru3d.com die drivers werken ook perfect op mijn geforce 2 Ti :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens even kijken. Hoort nog wel of het gelukt is.

Masera, ik heb nog een probleem met mijn p4. Kan ik je daarover via irc, msn nog vragen stellen qua Oc. Zeg maar als je geen tijd/zin hebt. Alvast bedankt

Verwijderd

Done

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 21:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
De fout was : nv4 bla bla bla. :/

Verwijderd

Ik heb je een linkje gegeven, ga nu zelf maar eens wat lezen enzo :)

Verwijderd

opgelost. Bovendien : neem eens een kijkje in SPV, daar had dit topic geplaatst moeten worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.