Toon posts:

[XP] refreshed slecht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een windows install van 1 dag oud ik d8 dat alles dat weer goed zou werken niet dus..
als ik op GOT zit rond te kijken en dan alles minimalizeer om iets op te nemen van de tv die ook aan staat duurt het wel 2 min voordat ik eindelijk de tv met de controler bar zie, dit heb ik ook met andere dingen dan klik je er op en hij reageert gewoon niet en dan vliegen in eens alle vensters open.
specs:
windows xp pro.
geen virussen heb net gescanned.
overal de nieuwste drivers.
bij de tv (software) zie je meestal ook stukjes van het venster dat er overheen zat..

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Heb je via taskmanager (ctrl+alt+del) al gekeken of er iets draait wat extreem veel cpu tijd of geheugen in beslag neemt? Waarschijnlijk iets dat in golven werkt dan.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Hoeveel geheugen heb je in je bak?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien voor de hand liggend, maar heb je voor je chipset ook de nieuwste drivers geinstalleerd? Bijvoorbeeld de VIA 4-in-1's, als je een VIA-chipset hebt?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 22 december 2002 @ 20:17:
Misschien voor de hand liggend, maar heb je voor je chipset ook de nieuwste drivers geinstalleerd? Bijvoorbeeld de VIA 4-in-1's, als je een VIA-chipset hebt?
via 4.43 ofzo in ieder geval de nieuwste van vorige week volgens mij.
256 mb pc2700
en bij cpu usage is het meestal maar 7% max
en ik wou een shot nemen om te laten zien wat ik had, zie je in paint als ik de shot plak alles wel goed ??? zelfs beeld van de tv loopt in paint :)?

Verwijderd

HmmZ heb je de nieuwe resfreshratefix al geinstalleerd? Staat wel in de FAQ van Windows operated systems... ;)
Pagina: 1