mijn configuratiescherm is uitgevink met tweakui dus nou kan ik niet meer naar mijn configuratiescherm. iemand oplossing? graag zo snel mogelijk een reactie
Verwijderd
tweakui opstarten met een .cpl bestandje (ergens in \windows of \system ofsow) en dan het control panel weer aanzetten.
of als je nog nie gereboot hebt: zet de backup van het register terug. bij de laatste succesvolle boot wordt een backup van het register gemaakt, namelijk user.dat > user.da0 en system.dat > system.da0
die kan je over de andere heenplaatsen.
suc6 ermee!
Jasper
of als je nog nie gereboot hebt: zet de backup van het register terug. bij de laatste succesvolle boot wordt een backup van het register gemaakt, namelijk user.dat > user.da0 en system.dat > system.da0
die kan je over de andere heenplaatsen.
suc6 ermee!
Jasper
Lekkere tip DeathKenny 
Nee, gewoon dubbelklikken op Tweakui.cpl in de \windows\system directory. Dan kom je in de TweakUI Utility en kan je control panel weer "aan" zetten. Waar heb je het trouwens uit kunnen zetten ?!?!?!?!
Nee, gewoon dubbelklikken op Tweakui.cpl in de \windows\system directory. Dan kom je in de TweakUI Utility en kan je control panel weer "aan" zetten. Waar heb je het trouwens uit kunnen zetten ?!?!?!?!
dat lukt ook niet.geeft een melding aan dat hij dat niet kan openen wegens geldende beperkingen.shit dus!!
Verwijderd
Maak een map aan die zo heet:
'Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}'
(zonder hoge kommatjes) Als het goed is herkend windows de ID tag en wordt het je control panel. Misschien ook niet omdat het onder win2k een andere ID tag is (dit is de win95 tag) maar dan moet je die zoeken.
(staat in dat andere topic)
'Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}'
(zonder hoge kommatjes) Als het goed is herkend windows de ID tag en wordt het je control panel. Misschien ook niet omdat het onder win2k een andere ID tag is (dit is de win95 tag) maar dan moet je die zoeken.
(staat in dat andere topic)
edit:
je kan ook met regedit ff kijken naar restricties of zoeken naar 'tweakui' of 'control panel' of iets dergelijks
je kan ook met regedit ff kijken naar restricties of zoeken naar 'tweakui' of 'control panel' of iets dergelijks
ik zit nu wel in mijn configuratiescherm.hoe weet je dat dat zo kon met het aanmaken van die map. maar nu kan ik nergens op klikken.hij geeft aan. u bewerking is geannuleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen.neem contact op met uw systeembeheerder.schiet ik niet zo veel op.zit er wel in,dat scheelt alweer
Verwijderd
Misschien in veilige modus en dan tweakui uninstallen? zou dat helpen? anders gewoon met de hand in het register zoeken
Pagina: 1