Ze hebben in #nos nog trauma's van me, dus ik probeer het maar even hier. Ze hebben me heel netjes allemaal geholpen met de install van KDE.
Echter als ik nu mijn boot dan start ie X gelijk, ik zie dan 3 maal het scherm knipperen en dan zit ik weer terug in de console.
Als ik /var/log/XFree86.0.log bekijk dan zie ik zelf maar 1 foutmelding staan waar het bij mijn weten om kan gaan:
(ook heb ik mijn Xf86config online gezet: www.attilla.nl/XF86Config-4)
Ik heb hier nog een aantal mensen mee gepest op irc, maar die vonden het ook maar vreemd. Ik heb de 3132 drivers van Nvidia geinstalleerd, want ik heb een Geforce 256 DDR (die heeft daar overigens altijd mee gewerkt).
Op google werd in een aantal results gezegd dat je DRI uit moest zetten in de config, echter dit was niet de oplossing.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen ?
Echter als ik nu mijn boot dan start ie X gelijk, ik zie dan 3 maal het scherm knipperen en dan zit ik weer terug in de console.
Als ik /var/log/XFree86.0.log bekijk dan zie ik zelf maar 1 foutmelding staan waar het bij mijn weten om kan gaan:
(overigens is de hele log hier te bezichtigen: www.attilla.nl/XFree86.0.log)Symbol __glXActiveScreens from module /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libdri.a is unresolved!
Symbol __glXActiveScreens from module /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libdri.a is unresolved!
(ook heb ik mijn Xf86config online gezet: www.attilla.nl/XF86Config-4)
Ik heb hier nog een aantal mensen mee gepest op irc, maar die vonden het ook maar vreemd. Ik heb de 3132 drivers van Nvidia geinstalleerd, want ik heb een Geforce 256 DDR (die heeft daar overigens altijd mee gewerkt).
Op google werd in een aantal results gezegd dat je DRI uit moest zetten in de config, echter dit was niet de oplossing.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen ?