Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Review Nokia 6610
trouwens, er zijn nog wel meer Nokia's die java hebben, de 3410 bijvoorbeeld ook...
[ Voor 40% gewijzigd door Korakal op 22-12-2002 18:54 . Reden: typo ]
op gsm.nl staat dat ie geen tril functie heeft.. verder is het DE ideale phone!Korakal schreef op 22 december 2002 @ 18:52:
6610 geen trilalarm.... tsss
Review Nokia 6610
trouwens, er zijn nog wel meer Nokia's die java hebben, de 3410 bijvoorbeeld ook...
oh neh is al gewijzigd.. nou dan is de keuze gemaakt.. nu nog op een goede aanbieding wachten..
ik wil +/- 20 euro per maand kwijt zijn en max 1 jaar abbo afsluiten.
[ Voor 21% gewijzigd door xychix op 22-12-2002 19:12 ]
hey is dat die i-mode nec... hmm dan is dat ook wel een idee.
maar zijn er connectoren voor MR Handsfree met dan ding ?
ik heb de 6610 heeft dus wel een trilfunctie, hij ligt dus naast me dus zal het echt wel wetenxychix schreef op 22 december 2002 @ 19:11:
[...]
op gsm.nl staat dat ie geen tril functie heeft.. verder is het DE ideale phone!
oh neh is al gewijzigd.. nou dan is de keuze gemaakt.. nu nog op een goede aanbieding wachten..
ik wil +/- 20 euro per maand kwijt zijn en max 1 jaar abbo afsluiten.
verder vindt ik het beeldscherm erg klein voor gamez, zou dus eerder een 7650 hiervoor nemen heeft een groter beeldscherm en beeld ziet er scherper uit, de s100 heeft 65000 kleuren dus zal ook wel een scherper plaatje opleveren, verder kan je met een klein budget ook voor de motorola t720 kiezen ( zie het topic op tweakers hierover) en de vodafone sharp telefoon heeft ook java en 65000 kleuren en groter scherm is alleen duurder
--
en over die antenne, op zijn nu van die speciale antennes die dan de orginele vervangen, en die zijn dan even hoog als een erwt, goede oplossing en even goed bereik.
[ Voor 37% gewijzigd door Type-R op 23-12-2002 02:36 ]
De S100 zal dus mooiere graphics leveren dan de nokia 6610...marz01 schreef op 22 December 2002 @ 22:01:
[...]
ik heb de 6610 heeft dus wel een trilfunctie, hij ligt dus naast me dus zal het echt wel weten
verder vindt ik het beeldscherm erg klein voor gamez, zou dus eerder een 7650 hiervoor nemen heeft een groter beeldscherm en beeld ziet er scherper uit, de s100 heeft 65000 kleuren dus zal ook wel een scherper plaatje opleveren, verder kan je met een klein budget ook voor de motorola t720 kiezen ( zie het topic op tweakers hierover) en de vodafone sharp telefoon heeft ook java en 65000 kleuren en groter scherm is alleen duurder
hmm maar dat ding moet je open klappen, dat ga ik gegarandeerd slopen...
het word of de nokia 6610 of de S100 denk ik.... ik wacht nog wel ff een aanbieding af.
Die hebben toch geen kleurenbeeldschermVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 12:18:
En de siemens m 50 en c55 kunnen dat toch ook !!
Verwijderd
http://germany.motorola.c...ompli008/datenblatt.shtml
+ Emailen
+ Uitgebreide agenda
+ Voice notes
+ Veel Java software voor te vinden op midletcentral.com
- Geen kleuren schermpje
- Redelijk zwaar en groot