Afgelopen woensdag mijn DHZ pakket gehad, ik de boel geinstalleerd...maar werken...ho maar! Mijn modem maakt heel even verbinding, maar het wordt al heel snel verbroken, want ik krijg geen ip van planet. Ik gebeld met Planet...krijg ik te horen: "Ja meneer, de ip adressen zijn op! (slecht management duz.....)
Ik: "Wanneer kan ik dan wel adsl-en"?"
Helpdesk: "Dat weten we niet precies"
Slechte zaak dus.....
Volgende dag weer gebeld, reactie helpdesk: "KPN heeft uw koppelgegevens niet doorgestuurd". Ik KPN gebeld...."jawel hoor meneer, 12 december hebben wij het naar Planet gezonden".
Kortom....ze weten echt niet meer waar ze mee bezig zijn daar bij Planet. Ik had eigenlijk gewoon weg moeten gaan....Ik krijg elke dag een ander verhaal.....
Mijn vraag is echter: Wie zitten er in hetzelfde schuitje? Wie weet meer hierover?
Please let me know!
Peez
Ik: "Wanneer kan ik dan wel adsl-en"?"
Helpdesk: "Dat weten we niet precies"
Slechte zaak dus.....
Volgende dag weer gebeld, reactie helpdesk: "KPN heeft uw koppelgegevens niet doorgestuurd". Ik KPN gebeld...."jawel hoor meneer, 12 december hebben wij het naar Planet gezonden".
Kortom....ze weten echt niet meer waar ze mee bezig zijn daar bij Planet. Ik had eigenlijk gewoon weg moeten gaan....Ik krijg elke dag een ander verhaal.....
Mijn vraag is echter: Wie zitten er in hetzelfde schuitje? Wie weet meer hierover?
Please let me know!
Peez