Toon posts:

[ADSL] Planet ADSL --> krijg geen IP :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen woensdag mijn DHZ pakket gehad, ik de boel geinstalleerd...maar werken...ho maar! Mijn modem maakt heel even verbinding, maar het wordt al heel snel verbroken, want ik krijg geen ip van planet. Ik gebeld met Planet...krijg ik te horen: "Ja meneer, de ip adressen zijn op! (slecht management duz.....)
Ik: "Wanneer kan ik dan wel adsl-en"?"
Helpdesk: "Dat weten we niet precies"

Slechte zaak dus.....

Volgende dag weer gebeld, reactie helpdesk: "KPN heeft uw koppelgegevens niet doorgestuurd". Ik KPN gebeld...."jawel hoor meneer, 12 december hebben wij het naar Planet gezonden".

Kortom....ze weten echt niet meer waar ze mee bezig zijn daar bij Planet. Ik had eigenlijk gewoon weg moeten gaan....Ik krijg elke dag een ander verhaal.....

Mijn vraag is echter: Wie zitten er in hetzelfde schuitje? Wie weet meer hierover?
Please let me know!

Peez

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

planet loopt soms achter met de zaken. Als jij bij de kpn iemand van de installatie 2e lijn aan de lijn gehad hebt en ze hebben via 'den bosch' nogmaals kenbaar gemaakt bij planet dat jij echt aangesloten bent (dat gaat trouwens automatisch en echt bijna altijd goed, tenzij een ISP achterloopt ofzo :P) dan moet Planet jou gewoon aansluiten, laat je niet afschepen, maar zorg dat je geholpen wordt en als ze zeggen "we hebben niets binnen" laat ze dan zelf met kpn contact opnemen, aangezien je het daar al gemeld hebt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Je bent inderdaad niet de enigste: [rml][ ADSL] Tiscali geen IP-nummer[/rml]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

verhuizingen zijn nog veel leuker hoor :). Aansluiten gaat vaak toch wel goed

Verwijderd

abbo opzeggen bij planet is echt geen optie hoor.. ik loop nu al 3 maanden dat de ene dag het abbo geld afgeschreven wordt, en de volgende dag wordt het er weer bijgeschreven want ze krijgen mij niet uit het bestand, maar ondertussen kon ik dus ook niet 123 ff een nieuw abbo krijgen op dit telefoonnummer.. nu wel gelukt dankzij zeer goede hulp van
KPN en XS4all

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

gheghe, klinkt prettig :o. KPN is een vrij log bedrijf, maar heeft gelukkig de administratie (op een enkele uitzondering na) nog onder controle :). Ik heb ook Planet adsl, maar het is vervelend dat je niet snel over kan stappen :(

Verwijderd

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem, ook met Planet. Heb ze tot 3 keer toe gebeld. Dan zeiden ze dat er een technische storing was, toen dat KPN lag te k*tten (niet met die woorden uitteraard). Vandaag nog eens gebeld, ja meneer. De technische storing is verholpen en u wordt deze week nog aangesloten. Die medewerker deelde me mee dat het nu een kwestie is van een IP adres toegewezen te krijgen, en aangezien ze dat 2 maal per etmaal doen (aldus die man) heb ik best kans dat het idd nog deze week gebeurt. Ik hoop dat dit ook bij jou gebeurt! Suc6 anyway.....

Maar kweet natuurlijk niet óf ik het ook daadwerkelijk krijg deze week....we zullen zien

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee psies....met de KPN en Planet weet je tegenwoordig niets meer zeker! Weet je wat ronduit lomp is...moet je de servicedesk van Planet eens mailen met een technisch eenvoudige vraag....je krijgt dan na 1 MAAND antwoord....goed hé!! :) Beter bellen duz...

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook met Planet. Tegen mij zeiden ze dat het door het wereldwijde tekort aan ip adressen en dat ze hier als "grote" provider natuurlijk als een van de eerste last hebben. Het zou in iig binnen 5 dagen (muv de feestdagen) goedkomen...
Pagina: 1