Werven van stemmen op GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 16:11

Boesjke

Excellent!!

Topicstarter
Nou ok ik kan me goed voorstellen dat het niet mag als je het vraagt op een manier van, stem alsjeblieft daarop want die keuze ruled en die andere sucken, maar als je bv zoals ik nu net een topic maakte waarin ik vroeg of je op iemand kon stemmen om daarmee een vriendin te helpen word ik meteen voor een slechte vriend uitgemaakt omdat ik een beetje op een forum stemmen bij elkaar schraap? Ik had het logischer gevonden als dat de reden was van het slotje omdat hij het op de man speelde maar aan de uitleg van de moderator was dat niet het geval.

Waar slaat dat op ik kan me herinneren dat er een groot ontwerp je eigen ondergoed topic ofzo was in de HK waar de de topicstarter vroeg op het ontwerp van zijn vriendin te stemmen. Waarom bleef die dan wel open? Ik kan me niet echt bedenken wat er voor voorschillen in zijn en mijn post zaten (ok een andere ow dan maar we uiteindelijk vroegen we allebei er gewoon om op een bepaalde keuze te stemmen).

Voor de duidelijkheid, ik vroeg medetweakers te stemmen op 1 van de 5 keuzes van "held van 2002" van de KRO.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op GoT is het natuurlijk heel makkelijk stemmen werven, omdat er heel veel mensen hier komen. Maar daardoor vind ik niet dat het mag, want zo benadeel je andere mensen die niet op GoT komen en dus ook niet aan zulke grote getalen mensen kunnen komen op hun te stemmen. Dat het ene topic wel dicht gaat en de andere topic niet dat zal wel een kwestie zijn van wat is het onderwerp en hoe wordt het gebracht.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom de zijne wel en de mijne niet
.. Daar ga ik niet op in.

Je topic is gewoon spam en is puur bedoeld voor werving, dat is niet de bedoeling. Ga voor redenen maar mailen met de betreffende mod.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Mjah, je probeert gewoon een _eerlijke_ stemming te verkrachten door mensen bevooroordeeld erheen te sturen. Lijkt me niet echt de bedoeling, van zulk propaganda hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Trouwens, er komt me de naam van een beroemde tweaker (nummer 1) te binnen schieten... die via got internetman van het jaar werd :) Is ook een beetje een eerlijke stemming verkrachten ... :) Ik bedoel, die anderen hadden geen kans.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen had GoT/T.net ook echt 60.000 users he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Toen ik las werven van stemmen dacht ik gelijk aan die ontelbare Stem voor, stem SP reclames in sigs, usericons en ondertitels. Dat is zo irritant als de nete als je die SP lui nou niet echt mag. (kwa standpunten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 23 December 2002 @ 02:10:
Toen ik las werven van stemmen dacht ik gelijk aan die ontelbare Stem voor, stem SP reclames in sigs, usericons en ondertitels. Dat is zo irritant als de nete als je die SP lui nou niet echt mag. (kwa standpunten)
*Geen flame*

Dat is het kenmerk van de SP, stemmen winnen op onorthodoxe manieren (net zoals kraakacties protesten enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, het gaat hier niet over de SP.

Door het beïnvloeden van wedstrijden, polls of wat dan ook haal je juist de essentie eruit en het is niet eerlijk tegenover andere mededingers, wat niet de bedoeling is. Maar goed, dat werd hierboven al gezegd en ook in je sluitmessage.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 16:11

Boesjke

Excellent!!

Topicstarter
Jah ok dat snap ik best maar waarom mogen we wel een libresse wedstrijd beinvloeden dan?

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 22:01

ripexx

bibs

JvS schreef op 22 december 2002 @ 18:35:
[...]
.. Daar ga ik niet op in.

Je topic is gewoon spam en is puur bedoeld voor werving, dat is niet de bedoeling. Ga voor redenen maar mailen met de betreffende mod.
Waarom zij wel en ik niet, wordt nooit door de crew op in gegaan. En zoals JvS al schreef, mail de betreffende mod ff. (durden@tweakers.net) :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

het staat je vrij dat topic "waarom is mijn topic op slot" te lezen, waarin staat wat je met dat libresse topic kan doen.

succes

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.