Nou ok ik kan me goed voorstellen dat het niet mag als je het vraagt op een manier van, stem alsjeblieft daarop want die keuze ruled en die andere sucken, maar als je bv zoals ik nu net een topic maakte waarin ik vroeg of je op iemand kon stemmen om daarmee een vriendin te helpen word ik meteen voor een slechte vriend uitgemaakt omdat ik een beetje op een forum stemmen bij elkaar schraap? Ik had het logischer gevonden als dat de reden was van het slotje omdat hij het op de man speelde maar aan de uitleg van de moderator was dat niet het geval.
Waar slaat dat op ik kan me herinneren dat er een groot ontwerp je eigen ondergoed topic ofzo was in de HK waar de de topicstarter vroeg op het ontwerp van zijn vriendin te stemmen. Waarom bleef die dan wel open? Ik kan me niet echt bedenken wat er voor voorschillen in zijn en mijn post zaten (ok een andere ow dan maar we uiteindelijk vroegen we allebei er gewoon om op een bepaalde keuze te stemmen).
Voor de duidelijkheid, ik vroeg medetweakers te stemmen op 1 van de 5 keuzes van "held van 2002" van de KRO.
Waar slaat dat op ik kan me herinneren dat er een groot ontwerp je eigen ondergoed topic ofzo was in de HK waar de de topicstarter vroeg op het ontwerp van zijn vriendin te stemmen. Waarom bleef die dan wel open? Ik kan me niet echt bedenken wat er voor voorschillen in zijn en mijn post zaten (ok een andere ow dan maar we uiteindelijk vroegen we allebei er gewoon om op een bepaalde keuze te stemmen).
Voor de duidelijkheid, ik vroeg medetweakers te stemmen op 1 van de 5 keuzes van "held van 2002" van de KRO.
Neen