Toon posts:

[WinMe] Na crash IE geen verkenner etc meer *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
internet Explorer is gecrashed en nu start zeg maar niets meer op, deze computer, configuratie scherm, windows explorer en internet explorer niet meer op..

Foutmelding.. none! IE heb ik al opnieuw geinstalleerd, maar lost het probleem niet op..
Vind het vrij vaag, maar weet iemand een oplossing!
De bak draait winME, vraag me niet waarom, hij is niet van mij...

Verwijderd

hmm..ME..die had toch ook een "system restore" optie? Probeer die anders eens? Als dat niet helpt is er maar 1 remedie. Format c: >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dat werkte dus niet en een format c: doe ik toch liever niet...

Verwijderd

Topicstarter
*kick*
Te ingewikkeld ofzo?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Na 3.5 uur kicken is een beetje te snel, ajb de volgende keer even wat langer wachten. 24 uur of zo :Y)

Aangezien het zo te zien wat breder gaat dan alleen IE, stuur ik je vraag door naar WOS en gooi er gratis en voor niets een titelchange overheen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Tja, als je geen foutmelding krijgt en zelfs system restore werkt niet, dan kan je het beste format c: doen (wel eerst backup maken van je partitie als je toch nog wat files nodig had van je c: drive). Of je kan ook windows opnieuw overheen installen (wat niet aan te raden is), maar het valt te proberen. Het probleem kan overal aan liggen dus is het moeilijk te achterhalen wat precies de oorzaak is en wat je ertegen kan doen.
Pagina: 1