Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[info] Kabel achter frontje opbergen

Pagina: 1
Acties:

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12
Ik heb recentelijk een Palm M100 gekregen, wat uiteraard errug :9 is, maar ik wil graag de sync-kabel die ik erbij gekregen heb in mn pc modden.

Ik wil dus zo'n soort van auto-oprol veer gaan gebruiken (van een ouwe wekker ofzow :? ) om de kabel op te rollen, zodat ie mn pc weer in springt als ik op een knoppie druk. (á la de gemiddelde stofzuiger)

Nu de vraag:
Hoe heet zo'n veer systeem, en waar kan ik er evt. aan komen?

Stop uploading passwords to Github!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 08:01
Papa Eend schreef op 22 December 2002 @ 17:26:
Ik heb recentelijk een Palm M100 gekregen, wat uiteraard errug :9 is, maar ik wil graag de sync-kabel die ik erbij gekregen heb in mn pc modden.

Ik wil dus zo'n soort van auto-oprol veer gaan gebruiken (van een ouwe wekker ofzow :? ) om de kabel op te rollen, zodat ie mn pc weer in springt als ik op een knoppie druk. (á la de gemiddelde stofzuiger)

Nu de vraag:
Hoe heet zo'n veer systeem, en waar kan ik er evt. aan komen?
sloop n oude stofzuiger? 8)7
Hiero in groningen heb je handyman ofzow, verkopen allemaal onderdelen van stofzuigers, je kan erheen gaan en gewoon een complete stofzuiger ophalen in onderdelen, niet normaal wat ze er hebbe...vast ook wel dus van die mechanismen

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12
Fire_Bird schreef op 22 December 2002 @ 17:29:
[...]

sloop n oude stofzuiger? 8)7
Hiero in groningen heb je handyman ofzow, verkopen allemaal onderdelen van stofzuigers, je kan erheen gaan en gewoon een complete stofzuiger ophalen in onderdelen, niet normaal wat ze er hebbe...vast ook wel dus van die mechanismen
Hmm goed plan :) * SchizoDuckie heeft ff overlegd met een maat, en die heeft nog een ouwe stofzuiger liggen *D

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Zo'n ding heet een oprolmechanisme... Je kan misschien ook iets uit een rolmaat slopen... Ik denk dat het onderdeel uit een stofzuiger te groot is... dan zit je halve pc vol en trekt misschien je palm dwars door je kast mee naar binnen ;) Je kan natuurlijk ook zelf zoiets maken.. maar dan heb je een goede bladveer (spiraalveer?) nodig... Wat dat betreft geef ik de rolmaat de meeste kans.. koop gewoon zo'n el cheapo ding voor een paar euro...

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Volgens mij met zon stofzuiger wordt er met het eruit trekken van de kabel een veer opgespannen, deze wordt bij het indrukken van de knop losgelaten. En dan vliegt de kabel met grootte kracht terug