Men computer loopt vast (geen blue screen, gewoon vastlopen) en kmoet dus resetten. Gevolg: pc boot niet meer. Mijn fans, harde schijven en dergelijke draaien maar ik krijg niets op mijn scherm. Andere graka ingestoken maar dat hielp niets. (graka is een Leadtek met diagnostik leds en die zijn allemaal groen) Ander scherm ook niet. Cmos gereset maar nog altijd niets.
Ik draai onder windows xp en men mobo is een msi K7T turbo2 (zou normaal zo een bracket met lichtjes moeten bijzitten maar dat heb ik dus niet)
Heb alles eruit gehaald behalve cpu en ram en als ik dan herstart krijg ik zelfs geen piepgeluid dat normaal zou moeten komen omdat er geen graka inzit. Is men mobo definiet dood of is er iets aan te doen?
Ik draai onder windows xp en men mobo is een msi K7T turbo2 (zou normaal zo een bracket met lichtjes moeten bijzitten maar dat heb ik dus niet)
Heb alles eruit gehaald behalve cpu en ram en als ik dan herstart krijg ik zelfs geen piepgeluid dat normaal zou moeten komen omdat er geen graka inzit. Is men mobo definiet dood of is er iets aan te doen?