Frontpage server extensies verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Hoi allemaal,
ik heb 2 website ontwikkeltools draaien: Visual Interdev 6 en Frontpage 2000.

Als ik in Interdev ontwikkel is er niets aan de hand maar als ik in Frontpage wil ontwikkelen dan begint ie te zeuren over Frontpage server extensies die niet geinstalleerd zouden zijn.
Dit gebeurt als ik een nieuw web aan wil maken. Dit heeft ook tot gevolg dat ik geen database connecties aan kan maken. Ik heb de extensies echter al voor Interdev al een x moeten installeren (lukte zelf niet heb ik door iemand anders laten doen). Ze staan er dus al op. Moet ik ergens iets aanzetten ofzo? Of moet ik ze nog een x installeren ofzo?

Alvast bedankt

Verwijderd

misschien kun je hier iets mee....
http://msdn.microsoft.com...dnservext/html/fpovrw.asp

hier kun je de extensies voor frontpage downen
ff google

• ray_nl
Is al gebeurd, sorry had ik er ff bij moeten zetten. Ik heb de nieuwste al gedownload en geinstalleerd. Dat helpt helaas niet...

Verwijderd

Maar waarom zou je eigenlijk in frontpage willen ontwikkelen.?
Waarom twee programma's.
Ik heb zelf niet met interdev gewerkt, maar waarom zou je met frontpage erlangs blijven werken.

• ray_nl
Een gozer van m'n werk wilde weten hoe die een database connectie kon maken vor de wevsite van z'n vriendin. Aangezien hij er niet zoveel verstand van heeft wilde ik het via screenshots e.d. laten zien aan hem. Vandaar dus Frontpage

• ray_nl
Opgelost, als je in de server extensie beheerder zit kan je rechts klikken op een web en dan zeggen dat je hem met Frontpage wil openen.

Beetje omgekeerde wereld maar ja!\
Pagina: 1