Ik heb 1 korte vraag; Ik heb een gebrande cd, maar bij de setup geeft hij een foutmelding, het ligt denk ik aan de cd. Is er een tooltje om de data te recoveren van een cd ?
Of www.cdroller.com 
Maar sommige datarecoverytooltjes voor HDD's werken ook met CD's, zoals R-Studio, GetDataBack, etc..
Maar sommige datarecoverytooltjes voor HDD's werken ook met CD's, zoals R-Studio, GetDataBack, etc..
[ Voor 71% gewijzigd door BalusC op 22-12-2002 17:14 ]
Hij geeft na een scan aan dat er niets mis met de cd is. Ik heb gehoord dat je Disc-At-Once aan moet zetten om een goede cd te krijgen. Klopt dat? En hoe kan ik mijn cd nu wel in orde krijgen? De foutmelding is trouwens halverwege de instalatie; An I/O error accured whiel installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file.
Hellup me...
Hellup me...
heb je al geprobeerd om de inhoud van de cd te kopieren naar je hd en vervolgens te gaan installeren?
Ik heb een andere computer zijn dvd-speler, cd-writer en cd-speler geprobeerd. Bij allen gaf hij dezelfde fout. En ik heb al een iso gemaakt en die proberen te instaleren, wat ook niet gelukt is.
Dit is een moeilijke
Dit is een moeilijke
Verwijderd
Is het een illegaal gekopieerd spel of zo? Dan is 't niet zo verwonderlijk dat de gebrande CD niet werkt.
Tuurlijk, alsof legaal kopieerde en daarna gebrande CD's wel zouden werken ?
Probeer dan maar eens Red Alert 2. Daar krijg je gratis meldingen van Bad Blocks (van de originele CD's welteverstaan) in je eventviewer. Dat is met alle 4 de CD's (heb het spel 2 keer).
Heb een keer een poging gedaan om die te kopieren maar dat ging niet. (vanwege die kopieer beveiliging oftewel Bad Blocks). Vervolgens een CD-crack gebruikt want waarom heb ik een CD nodig als ik het spel op harddisk heb geinstalleerd nietwaar ? Wordt die tenslotte alleen maar trager van. Daarna niet meer geprobeerd.
Denk eerder dat die ISO/kopie niet goed gelukt is. Wat voor foutmelding krijg je tijdens setup eigenlijk ?
--- Edit ---
Zie het al :
ps. Of ... Heb je al geprobeerd wat EnsconcE zei ? (Zal dan ook wel niet gaan, want wanneer die kopie niet 100 procent is, kan je die data op dat stukje disk ook wel vergeten). Maar je weet maar nooit. En je hoeft alleen nog maar de bestanden te hebben die je mist, ipv de hele CD nietwaar ?
Probeer dan maar eens Red Alert 2. Daar krijg je gratis meldingen van Bad Blocks (van de originele CD's welteverstaan) in je eventviewer. Dat is met alle 4 de CD's (heb het spel 2 keer).
Heb een keer een poging gedaan om die te kopieren maar dat ging niet. (vanwege die kopieer beveiliging oftewel Bad Blocks). Vervolgens een CD-crack gebruikt want waarom heb ik een CD nodig als ik het spel op harddisk heb geinstalleerd nietwaar ? Wordt die tenslotte alleen maar trager van. Daarna niet meer geprobeerd.
Denk eerder dat die ISO/kopie niet goed gelukt is. Wat voor foutmelding krijg je tijdens setup eigenlijk ?
--- Edit ---
Zie het al :
Denk dat die gebrande CD rot is. Ik zou gewoon proberen om aan een goeie kopie te komen als ik jouw was.An I/O error accured whiel installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file.
ps. Of ... Heb je al geprobeerd wat EnsconcE zei ? (Zal dan ook wel niet gaan, want wanneer die kopie niet 100 procent is, kan je die data op dat stukje disk ook wel vergeten). Maar je weet maar nooit. En je hoeft alleen nog maar de bestanden te hebben die je mist, ipv de hele CD nietwaar ?
[ Voor 61% gewijzigd door Supern00b op 26-12-2002 08:35 ]
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Pagina: 1